Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Documente obligatorii Achizitiile Directe

4 documente obligatorii din legea privind Achizitiile Directe

Nu uitati ca Legea privind Achizitiile Directe facute de institutiile publice stabileste in mod expres respectarea unor proceduri verificate foarte amanuntit de catre institutiile abilitate de control.

Pentru orice achizitie directa este important sa va asigurati ca ati intocmit cele 4 documente obligatorii privind Achizitiile Directe, in functie de situatia in care va aflati.

Lista de verificare – documente pentru achizitii directe: 

1. Referatul de necesitate

...click aici pentru a descarca >>

2. Nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire prin achizitie directa

...click aici pentru a descarca >>

3. Nota justificativa privind estimarea valorii.

...click aici pentru a descarca >>

4. Nota justificativa privind achizitia directa de la operatorii economici neinregistrati in SEAP.

...click aici pentru a descarca >>

Completarea a acestor 4 simple documente va asigura de faptul ca achizitia directa facuta de catre institutia dvs. este in conformitate cu cerintele legale. 

Proceduri Obligatorii – Standardele de Control Intern Managerial

* gata intocmite, editabile
* conform modificarilor legislative la zi!

  • Obligatoriu prin lege pentru toate institutiile publice, controlul intern managerial este pe lista de intrebari adresate automat de Curtea de Conturi.
  • Aflati rapid ce etape si activitati obligatorii trebuie sa respectati pentru a evita amenda de 5.000 de lei de la art. 27 si 28 din O.G. nr. 119, cu modificarile si completarile din O.U.G. nr. 2/2015.
  • Aveti pe loc modele pentru toate cele 16 proceduri de sistem privind implementarea Standardelor de control intern managerial: gata redactate, clare, usor de inteles.
...click aici pentru detalii >>

Consilier Legislatia muncii
Resurse umane. Salarizare pentru bugetari si personal contractual

Aceasta lucrare va arata limpede si la obiect care sunt particularitatile legislatiei muncii pentru sectorul bugetar si cum trebuie sa le gestionati, indiferent de problema cu care va confruntati:

  • concediu de odihna
  • evaluare
  • organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante
  • conflicte de munca
  • formare profesionala
  • promovare
  • salarizare etc.

Sinteza tuturor reglementarilor specifice + Comentarii avizate, sfaturi si atentionari ale specialistilor + Studii de caz rezolvate + Consultanta personalizata GRATUITA, in scris, pe e-mail.

...click aici pentru detalii >>
eNews Info INSTITUTII
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit