Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Documente obligatorii Achizitiile Directe

4 documente obligatorii din legea privind Achizitiile Directe

Nu uitati ca Legea privind Achizitiile Directe facute de institutiile publice stabileste in mod expres respectarea unor proceduri verificate foarte amanuntit de catre institutiile abilitate de control.

Pentru orice achizitie directa este important sa va asigurati ca ati intocmit cele 4 documente obligatorii privind Achizitiile Directe, in functie de situatia in care va aflati.

Lista de verificare – documente pentru achizitii directe: 

1. Referatul de necesitate

...click aici pentru a descarca >>

2. Nota justificativa privind alegerea procedurii de atribuire prin achizitie directa

...click aici pentru a descarca >>

3. Nota justificativa privind estimarea valorii.

...click aici pentru a descarca >>

4. Nota justificativa privind achizitia directa de la operatorii economici neinregistrati in SEAP.

...click aici pentru a descarca >>

Completarea a acestor 4 simple documente va asigura de faptul ca achizitia directa facuta de catre institutia dvs. este in conformitate cu cerintele legale. 

Consilier Legislatia muncii
Resurse umane. Salarizare pentru bugetari si personal contractual

Aceasta lucrare va arata limpede si la obiect care sunt particularitatile legislatiei muncii pentru sectorul bugetar si cum trebuie sa le gestionati, indiferent de problema cu care va confruntati:

  • concediu de odihna
  • evaluare
  • organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante
  • conflicte de munca
  • formare profesionala
  • promovare
  • salarizare etc.

Sinteza tuturor reglementarilor specifice + Comentarii avizate, sfaturi si atentionari ale specialistilor + Studii de caz rezolvate + Consultanta personalizata GRATUITA, in scris, pe e-mail.

...click aici pentru detalii >>

Consilier Achizitii Publice

TOATE obligatiile, atentionarile si procedurile de care o institutie publica trebuie sa tina seama, conform legilor in vigoare.

Explicatii detaliate de la specilalisti.

  • Fiecare pas din procesul de derulare a unei achizitii publice
  • Model editabil pentru elaborarea Programului Anual de Achizitii Publice
  • 10 modele de proceduri operationale privind achizitiile publice
  • Modele gata redactate, editabile, pentru documentele obligatorii
  • Actualizari periodice + Consultanta personalizata
...click aici pentru detalii >>
eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016