Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

4 posturi vacante in institutiile publice din judetul Mures

de Ioana Stoica 19 Aug. 2014 1306

4 posturi vacante in institutiile publice din judetul Mures
Primaria comunei Acatari (jud.Mures) organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unei functii publice de executie vacante din cadrul institutiei.


Detaliile pentru organizarea concursului sunt urmatoarele:


1) Politist Local clasa III:


- Denumirea functiei publice vacante:
- politist local, gradul profesional principal, clasa III, in cadrul Compartimentului Politia Locala;

Probele stabilite pentru concurs: proba scrisa si interviu;
 
Conditiile de desfasurare a concursului:

- data pana la care se pot depune dosarele de inscriere: pana la data de 10 septembrie 2014  

- data, ora si locul organizarii probei scrise:  12 septembrie 2014, ora 10, la sediul Primariei comunei Acatari, com. Acatari nr.214. Interviul se va sustine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 15 septembrie 2014, ora 13.

Conditiile de participare la concurs:

a) conditii generale:          

a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta de minimum 18 ani impliniti;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
f) indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
g) indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
h) nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
j) nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege."

b) conditii specifice:          

- absolvent de studii medii, absolvit cu diploma de bacalaureat;
- vechime in specialitatea studiilor necesare executarii functiei publice – minim 4,5 ani;
- angajament de participare la program de formare initiala conform alin (2), art. 18 din Lega politiei Locale nr. 155/2010

Bibliografia:

-Constitutia Romaniei, republicata, M.Of. nr.767/31.10.2003
-Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I - IV;
-Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
-Legea nr. 155/2010 – Legea politiei locale
-H.G. nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a politiei locale
-Legea nr. 333/ 2003, actualizata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor


2) Politist Local clasa I:


Denumirea functiei publice vacante:

-politist local, gradul profesional principal, clasa I, in cadrul Compartimentului Politia Locala;

Probele stabilite pentru concurs: proba scrisa si interviu;

Conditiile de desfasurare a concursului:

- data pana la care se pot depune dosarele de inscriere: pana la data de 10 septembrie 2014  
- data, ora si locul organizarii probei scrise:  12 septembrie 2014, ora 10, la sediul Primariei comunei Acatari, com. Acatari nr.214. Interviul se va sustine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 15 septembrie 2014, ora 13.

Conditiile de participare la concurs:

a) conditii generale:          

- are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta de minimum 18 ani impliniti;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
- indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
- indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
- nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
- nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege."

b) conditii specifice:          

- absolvent de studii superioare, absolvit cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare executarii functiei publice – minim 4,5 ani;
- angajament de participare la program de formare initiala conform alin (2), art. 18 din Lega politiei Locale nr. 155/2010

Bibliografia:

-Constitutia Romaniei, republicata, M.Of. nr.767/31.10.2003
-Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Cap. I - IV;
-Legea nr.188 / 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr.7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata, modificata si completata;
-Legea nr. 155/2010 – Legea politiei locale
-H.G. nr. 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a politiei locale
-Legea nr. 333/ 2003, actualizata, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor


3) Inspector clasa I:


Denumirea functiei publice vacante:

-Inspector, gradul profesional principal, clasa I, in cadrul Biroul Financiar Contabil si Resurse Umane;

Probele stabilite pentru concurs: proba scrisa si interviu;

Conditiile de desfasurare a concursului:

- data pana la care se pot depune dosarele de inscriere: pana la data de 10 septembrie 2014  
- data, ora si locul organizarii probei scrise:  12 septembrie 2014, ora 10, la sediul Primariei comunei Acatari, com. Acatari nr.214. Interviul se va sustine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 15 septembrie 2014, ora 13.

Conditiile de participare la concurs:

a) conditii generale:          

- are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta de minimum 18 ani impliniti;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
- indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
- indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
- nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
- nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege."

b) conditii specifice:          

- absolvent de studii superioare, absolvit cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare executarii functiei publice – minim 5 ani;

Bibliografia:

-Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata;
-Legea nr 82/1991 – Legea Contabilitatii, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 273/2006 - privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 500/2002 - privind Finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;


4) Consilier clasa I:


Denumirea functiei publice vacante:

-Consilier, gradul profesional superior, clasa I, in cadrul compartimentului Fond Funciar;

Probele stabilite pentru concurs: proba scrisa si interviu;

Conditiile de desfasurare a concursului:

- data pana la care se pot depune dosarele de inscriere: pana la data de 10 septembrie 2014  
- data, ora si locul organizarii probei scrise:  12 septembrie 2014, ora 10, la sediul Primariei comunei Acatari, com. Acatari nr.214. Interviul se va sustine cu respectarea prevederilor art. 56 alin. (1) din H.G. nr. 611/2008 la data de 15 septembrie 2014, ora 13.

Conditiile de participare la concurs:

a) conditii generale:          

- are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are varsta de minimum 18 ani impliniti;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- are o stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate;
- indeplineste conditiile de studii prevazute de lege pentru functia publica;
- indeplineste conditiile specifice pentru ocuparea functiei publice;
- nu a fost condamnata pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului sau contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei publice, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu a fost destituita dintr-o functie publica sau nu i-a incetat contractul individual de munca pentru motive disciplinare in ultimii 7 ani;
- nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege."

b) conditii specifice:          

- absolvent de studii superioare, absolvit cu diploma de licenta;
- vechime in specialitatea studiilor necesare executarii functiei publice – minim 9 ani;

Bibliografia:

-Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, (r2), cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata;
-Legea nr 215/2005 – privind administratia publica locala cu toate completarile si modificarile ulterioare;
-Legea nr 247/2005 – privind reforma in domeniul proprietatii si justitiei, precum si unele masuri adiacente;
-Legea nr 18/1991–privind fondul funciar, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr 165/2013 – privind masurile pentru finalizarea procesuluide restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist din Romania;

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit