Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Anunturi angajare in institutii publice

de Cristian Tanase 12 Mai. 2016 1209

Anunturi angajare in institutii publice
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in perioada urmatoare:



Primaria Comunei Floresti - 5 posturi vacante de inspector, asistent, mediator si referent


Primaria Comunei Floresti, Judetul Cluj organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, astfel:

    inspector de specialitate, grad profesional II – Compartiment secretariat- registratura, relatii publice;
    asistent medical generalist, grad profesional debutant – Compartiment medicina scolara;
    asistent medical comunitar, grad profesional debutant – Compartiment medicina scolara;
    mediator sanitar romi, grad profesional debutant – Compartiment medicina scolara;
    referent probleme cu romi, grad profesional referent II – Compartiment probleme romi.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    inspector de specialitate:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
    referent:
        studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
    asistent medical:
        scoala sanitara postliceala absolvita cu diploma.
    mediator sanitar:
        curs de mediator sanitar absolvit cu certificat de mediator sanitar.
    vechime in specialitate studiilor necesare ocuparii postului:
        inspector de specialitate – minimum 1 an;
        referent – minimum 6 luni;
        asistent medical debutant: – nu este cazul;
        mediator sanitar debutant – nu este cazul.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    26 mai 2016: termenul limita pentru depunerea dosarelor;
    02 iunie 2016, ora 12.00: proba scrisa;
    07 iunie 2016, ora 12.00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Floresti din Floresti, str. Avram Iancu nr. 170, Judetul Cluj, telefon 0727818287.


Spitalul Municipal Adjud - 8 functii contractuale vacante


Spitalul Municipal Adjud, Judetul Vrancea organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, dupa cum urmeaza:

    asistent medical generalist PL debutant – Sectia medicina interna;
    asistent medical generalist PL debutant (2 posturi) – Compartiment primiri urgente;
    asistent medical generalist PL debutant – Laborator analize medicale;
    infirmiera – Sectia medicina interna;
    ingrijitoare – Sectia pediatrie;
    registrator medical (M) debutant – Compartiment primiri urgente;
    brancardier – Compartiment primiri urgente.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    asistent medical generalist PL debutant:
        studii: diploma de scoala sanitara postliceala;
        diploma bacalaureat;
        fara vechime in specialitate:
        asigurare malpraxis valabila;
        certificat membru OAMGMAMR vizat anual.
    infirmiera:
        studii: scoala generala;
        vechime in activitate 6 luni;
        curs de infirmiera.
    ingrijitoare:
        studii: scoala generala;
        fara vechime in specialitate.
    registrator medical debutant (M):
        studii: studii medii de specialitate sau diploma de studii medii;
        certificat de absolvire operator calculator;
        fara vechime in specialitate.
    brancardier:
        studii: scoala generala;
        fara vechime in specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    25 mai 2016, ora 16:00 termenul limita pentru depunerea dosarelor;
    02 iunie 2016, ora 10:00 proba scrisa;
    08 iunie 2016, ora 10:00 proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalul Municipal Adjud, str. Republicii nr.21, telefon 0237/640.777, interior 151.

Primaria Comunei Vetis - un post vacant de Bibliotecar II


Primaria Comunei Vetis, Judetul Satu Mare organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de bibliotecar II.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite eu diploma de licenta sau echivalenta de preferinta domeniile socio-umane;
    cunostinte operare calculator, nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    03 iunie 2016, ora 09:30: proba calculator (eliminatorie);
    03 iunie 2016, ora 10:30: proba scrisa;
    07 iunie 2016, ora 09:30: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare la sediul Primariei Comunei Vetis, str. Principala nr. 426, Judetul Satu Mare, telefon 0261/806.016.
Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016