Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Lista posturilor vacante in administratia publica

de Marius Matei 08 Sep. 2016 895

Lista posturilor vacante in administratia publica
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in intervalul septembrie-octombrie 2016:


Directia Impozite si Taxe Locale Sector 5 - 4 posturi vacante de Inspector de specialitate, ajutor programator, casier



Directia Impozite si Taxe Locale Sector 5 organizeaza concurs, pentru ocuparea posturilor contractuale de executie vacante de:


    Serviciul Prelucrare Automata a Datelor si IT -1 post – inspector de specialitate;
    Serviciul Prelucrare Automata a Datelor si IT – 1 post – ajutor programator;
    Biroul incasari – 2 posturi – casier.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:


    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;


    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:


Serviciul prelucrare automata a datelor si IT – 1 post – ajutor programator:


    studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
    minimum 1 an vechime in munca;
    cunostinte de operare pe calculator – nivel mediu.


Biroul incasari – 1 post- casier:


    studii medii liceale, absolvite cu diploma de bacalaureat;
    vechime in specialitatea studiilor – minimum 2 ani;
    cerinte minime de operare calculator – nivel mediu.


Serviciul Prelucrare Automata a Datelor si IT -1 post – inspector de specialitate:


    nivelul studiilor: studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul IT;
    vechime in specialitatea studiilor: minimum 2 ani;


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    21 septembrie 2016: termenul limita de depunere a dosarelor;
    29 septembrie 2016, ora 10.00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul   DITL Sector 5 din Bucuresti, str. Mihail Sebastian nr. 23, bl. S13, sectorul 5,    tel. 0314.328.864, interior 609.



Casa Judetena de Pensii Covasna - un post vacant de Sef serviciu


 


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu – Stabiliri prestatii interne si internationale din cadrul Casei Judetene de Pensii Covasna.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte economice, stiinte juridice sau stiinte ingineresti
    studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I
     vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    10 octombrie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.



Spitalul Municipal Caracal - 13 posturi vacante de Ingrijitoare, sef serviciu



Spitalul Municipal Caracal, Judetul Olt organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale, vacante, de:


    ingrijitoare (12 posturi);
    sef serviciu Aprovizionare, Transport, Achizitii Publice si Contractare si Administrativ.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:


    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Municipal Caracal, din str. Plevnei nr. 36, Judetul Olt, telefon 0249/512.880, int. 190.


 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016