Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Lista posturilor vacante pentru bugetari in septembrie 2016

de Marius Matei 05 Aug. 2016 637

Lista posturilor vacante pentru bugetari in septembrie 2016
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna septembrie 2016:


Directia de Asistenta Sociala Comunitara Lugoj un post vacant de Inspector superior


Directia de Asistenta Sociala Comunitara Lugoj, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie, vacanta, de inspector, clasa I, grad profesional superior, in cadrul Serviciului Autoritate Tutelara.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    studii universitare de licenta, absolvite cu diploma, specializarea drept sau asistenta sociala;
    vechime minima in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice – 9 ani.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    29 august 2016, ora 16:00: termen limita de depunere a dosarelor;
    08 septembrie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    12 septembrie 2016, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la Directia de Asistenta Sociala Comunitara Lugoj si la nr. de telefon 0256/359.961.


Primaria Municipiului Gherla - 3 posturi vacante de Consilieri si referent


Primaria Municipiului Gherla, Judetul Cluj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:


    consilier superior in cadrul Compartimentului buget-contabilitate, executie bugetara, informatizare;
    consilier principal in cadrul Biroului impunere, urmarire, incasare si control venituri;
    referent superior in cadrul Biroului impunere, urmarite, incasare si control venituri.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    consilier superior:
        studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul informatica, specializarea informatica, informatica economica;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice – 9 ani.
    consilier principal:
        studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economie, specializarea economie generala, economia comertului, turismului si serviciilor, economia intreprinderii, merceologie, administrarea afacerilor;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice – 5 ani.
    referent superior:
        studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
        vechime in munca – 9 ani.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    26 august 2016, ora 13:00: termenul limita pentru depunerea dosarelor;
    06 septembrie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    08 septembrie 2016, ora 13:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Municipiului Gherla, Judetul Cluj, din str. Bobalna nr. 2, camera 36, telefon: 0264/241.926, interior 106.


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis - 4 posturi vacante de Consilieri si inspectori


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante,  dupa cum urmeaza:


    inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Cantabilitate, Buget-financiar;
    consilier, clasa I, grad profesional superior la Serviciul investitii, achizitii si contractare servicii sociale (2 posturi);
    inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul investitii, achizitii si contractare servicii sociale.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Cantabilitate, Buget-financiar:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in specializarea contabilitate si informatica de gestiune, finante si banci;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani;
    consilier, clasa I, grad profesional superior/inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul investitii, achizitii si contractare servicii sociale:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul de licenta inginerie civila, inginerie mecanica, cibernetica, statistica si informatica economica, finante, contabilitate, drept;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9  ani.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    06 septembrie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    09 septembrie 2016, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis din Timisoara, Piata Regina Maria nr. 3, Judetul Timis, telefon 0256/494.030 sau 0256/490.281, interior 192.


 

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Legea achizitiilor publice. Reguli de publicitate si contraventii"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit