Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Locuri de munca libere pentru bugetari

de Ioana Stoica 29 Ian. 2015 2204

Locuri de munca libere pentru bugetari
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica, in cadrul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti, Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova si Primariei Comunei Zadareni, judetul Arad:



Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti - un post vacant de Consilier juridic


Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta, de consilier juridic, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Juridic si Executare Silita.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani;
    cunostinte de operare PC: nivel mediu;
    abilitati de comunicare, disponibilitate pentru efort prelungit.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    03 martie 2015, ora 10.00: proba scrisa;
    06 martie 2015, ora 10.00: proba interviu.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Casei de Pensii a Municipiului Bucuresti din Bucuresti, Calea Vitan, nr. 6, sector 3, telefon 021/326.83.70.

Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova - un post vacant de Inspector


Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacanta de inspector, clasa I, grad profesional principal – Punct de lucru Valenii de Munte.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul juridic, economic sau administratie publica;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani;
    cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, Internet, posta electronica: nivel mediu;
    initiativa si creativitate, capacitate de adaptare la munca in echipa, efort intelectual, seriozitate.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    03 martie 2015, ora 9.00: proba scrisa;
    05 martie 2015, ora 12.00: proba interviu.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Prahova, din str. Nicolae Iorga nr. 1 , Ploiesti, telefon: 0244/577.380.

Primaria Comunei Zadareni, judetul Arad - un post vacant de Consilier


Primaria Comunei Zadareni, judetul Arad, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie vacante de consilier, clasa I, gradul profesional principal la Compartimentul Cheltuieli din cadrul aparatului propriu de specialitate al primarului.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    3 martie 2015, ora 10.00: proba scrisa;
    5 martie 2015, ora 14.00: proba interviu.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Zadareni, nr. 28, judetul Arad, sau la telefon 0247/413.024.

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016