Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Locuri de munca libere pentru bugetari

de Cristian Tanase 09 Mar. 2015 1203

Locuri de munca libere pentru bugetari
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in urmatoarea perioada, in cadrul Primariei Municipiului Bucuresti, Directiei Generale de Politie Locala Sector 3 si Administratiei Domeniului Public Sector 5:


Primaria Municipiului Bucuresti - un post vacant de Consilier superior


Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata, a functiei publice de executie, temporar vacanta, de consilier, clasa I, gradul profesional superior la Directia Relatii Publice si Informare  Serviciul Relatii cu Cetatenii.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    19 martie 2015, ora 11:00, proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 8 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Bucuresti din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etajul 5, camera 1, telefon 021/305.55.55, interior 1506 si 1501.


Directia Generala de Politie Locala Sector 3, Bucuresti - un post vacant de Sef serviciu


Directia Generala de Politie Locala Sector 3 Bucuresti organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere, vacante, de sef serviciu la Serviciul Control Protectia Mediului.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    6 aprilie 2015, ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul unitatii in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 143 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, modificata si completata de HG nr. 1173/2008.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Directiei Politiei Locale Sector 3 din Bucuresti, str. Lucretiu Patrascanu nr. 3, cladirea C13, etaj 2, camera 223, sectorul 3, Serviciul Organizare Resurse Umane, telefon: 021/340.70.22.

Administratia Domeniului Public Sector 5, Bucuresti - un post vacant de Referent


Administratia Domeniului Public Sector 5 organizeaza concurs pentru ocuparea fimctiei contractuale vacante de referent gr. I – (1 post) la Serviciul Protectia Mediului.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii medii;
    minimum 10 ani vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    30 martie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Acte necesare inscrierii la concurs:


    cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare la sediul Administratiei Domeniului Public Sector 5, din Bucuresti, bd. George Cosbuc nr. 36-38, sectorul 5, telefon 021/412.00.76.

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit