Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Locuri de munca libere pentru bugetari

de Marius Matei 26 Mar. 2015 980

Locuri de munca libere pentru bugetari
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica, in cadrul Administratiei Pietelor Sectorul 1 Bucuresti, Universitatii Bucuresti, Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii:


Administratia Pietelor Sectorul 1 Bucuresti - 2 posturi vacante de Inspectori de specialitate


Administratia Pietelor Sectorul 1 Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor de executie contractuale, vacante, astfel

    inspector specialitate – Serviciul Achizitii Administrativ Relatii cu Publicul;
    inspector specialitate – Biroul Managementul Calitatii si Resurse Umane.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
    vechime minima in specialitatea studiilor – 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    07 aprilie 2015, ora 12:00: data limita pentru depunerea dosarelor;
    20 aprilie 2015, ora 11:00: proba scrisa;
    22 aprilie 2015, ora 11:00: proba interviu.


Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:

    cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Administratiei Pietelor Sectorul 1 din Bucuresti, str. Luncani, nr. 5, sectorul 1, telefon 021/317.14.72.

Universitatea din Bucuresti - un post vacant de administrator financiar


Universitatea din Bucuresti scoate la concurs 1 post vacant cu angajare pe durata nedeterminata de administrator financiar/patrimoniu S la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine – Institutul de Studii Britanice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii superioare,
    cunoasterea limbii engleze la nivel C2,
    cunostinte operare PC,
    vechimea in munca nu este necesara.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    08 aprilie 2015: termenul limita pentru depunerea dosarelor;
    17 aprilie 2015, ora 10:00: proba practica – la sediul Rectoratului;
    22 aprilie 2015, ora 10:00: proba interviu – la sediul Rectoratului.


Dosarul de concurs va contine:

    cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare la sediul Universitatea din Bucuresti, din Bd. M. Kogalniceanu 36-46, Sector 5, telefon 021/303.51.19.

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) - un post vacant de Asistent manager


Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (A.N.C.O.M.) organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale vacante, de executie, de asistent manager la Departamentul Achizitii.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii superioare de lunga sau scurta durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta.
    cunostinte de utilizare a calculatorului – programe de editare text, operare internet, Outlook – nivel ridicat de operare;
    cunostinte de limba engleza.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    08 aprilie 2015, ora 17,00: data limita pentru depunerea dosarelor;
    23 aprilie 2015, ora 11,00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, Str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, pentru Serviciul Resurse Umane/Biroul Recrutare si Administrare Personal (etajul 7, camera 21), telefon 0372/845.453, 0372/845.457.

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit