Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Locuri de munca vacante in toata tara

de Cristian Tanase 20 Nov. 2014 1090

Locuri de munca vacante in toata tara
Va prezentam lista locurilor vacante in administratia publica in judetele Harghita, Satu Mare si Olt, la sfarsitul lunii noiembrie 2014.



Primaria Comunei Avramesti - doua posturi vacante de Referenti

Primaria Comunei Avramesti, Judetul Harghita organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:

    referent, clasa III, gradul profesional principal – Compartimentul Financiar Contabil;
    referent, clasa III, gradul profesional asistent – Compartimentul Impozite si Taxe.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    referent, clasa III, gradul profesional principal – Compartimentul Financiar Contabil:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        cunostinte operare PC – nivel mediu;

        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani.
    referent, clasa III, gradul profesional asistent – Compartimentul Impozite si Taxe:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        cunostinte operare PC – nivel mediu.
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    18 decembrie 2014: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Avramesti, Judetul Harghita, telefon: 0743/939.011 – primar sau 0744/589.831 – secretar.

Serviciul Fiscal Orasenesc Tasnad – AJFP Satu Mare - un post vacant de Sef serviciu


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de  sef serviciu – Serviciul trezorerie si contabilitate publica – SFO Tasnad – AJFP Satu Mare, DGRFP Cluj Napoca.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 2 ani;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    18 decembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarul de inscriere la concurs se depune la sediul unitatii in termen de 20 de zile de la data publicarii anuntului si trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute la art. 143 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008, modificata si completata de HG nr. 1173/2008.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Primaria Orasului Potcoava - un post vacant de Sef birou


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de sef birou – buget – contabilitate, impozite si taxe, achizitii publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Potcoava, judetul Olt.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte economice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei oublice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice (in conditiile prevazute la art.31 din Legea nr.284/2010 – Lege – cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile ulterioare)

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    19 decembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit