Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante in administratia publica in ianuarie 2016

de Marius Matei 08 Ian. 2016 2732

Posturi vacante in administratia publica in ianuarie 2016
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in administratia publica in luna ianuarie 2016



Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 - 5 posturi vacante de Inspectori de specialitate, asistent medical


Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor  contractuale de executie vacante, astfel:

    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Centrul de Zi „Calderon“;
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Centrul de Zi „Sf Mihail si Gavril“;
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Serviciul Perfectionare, Dezvoltare Resurse Umane;
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul I la Serviciul de Prevenire, Protectie si P.S.I.;
    1 pst de asistent medical comunitar categoria PL- serviciul Interventie si Urgente Sociale.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Centrul de Zi „Calderon“:
        studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
        vechime in munca 6 ani si 6 luni incadrare cu studii superioare;
        cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, calificari, specializari (constituie un avantaj);
        cunostinte de operare PC;
        abilitati de comunicare.
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Centrul de Zi „Sf Mihail si Gavril“:
        studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
        vechime in munca 6 ani si 6 luni incadrare cu studii superioare;
        cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, calificari, specializari (constituie un avantaj);
        cunostinte de operare PC;
        abilitati de comunicare.
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul IA la Serviciul Perfectionare, Dezvoltare Resurse Umane:
        studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
        vechime in munca 6 ani si 6 luni cu studii superioare;
        cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, calificari, specializari (constituie un avantaj);
        cunostinte de operare PC;
        abilitati de comunicare
    1 post de inspector de specialitate categoria S, gradul I la Serviciul de Prevenire, Protectie si P.S.I.:
        studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
        vechime in munca 3 ani si 6 luni cu studii superioare;
        cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, calificari, specializari (constituie un avantaj);
        cunostinte de operare PC;
        abilitati de comunicare
    1 post de asistent medical comunitar categoria PL- serviciul Interventie si Urgente Sociale:
        aviz de libera practica eliberat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Bucuresti;
        scoala postliceala sanitara (certificat competente profesionale);
        vechime in munca 6 luni (in specialitate).
        cursuri de perfectionare (constituie avantaj).

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    20 ianuarie 2016: perioada limita de depunere a dosarelor;
    29 ianuarie 2016:  proba scrisa
    3 februarie 2016: proba interviu


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2, Bucuresti, str. Dimitrie Racovita nr. 22, sectorul 2, telefon 021.252.22.02 int. 214/212.

Institutul National de Hematologie Bucuresti - un post vacant de Economist specialist IA


Institutul National de Hematologie Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacante, de economist specialist IA birou achizitii publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii superioare economice.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    21 ianuarie 2016, intre orele 08.00 – 15.00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    08 februarie 2016, ora 10.00: proba scrisa;
    11 februarie 2016, ora 10.00: proba interviu.


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Institutului National de Hematologie Bucuresti, str. Doctor Constantin Caracas nr. 2 – 8, telefon 0314251230/int.253.

Universitatea din Bucuresti - 4 posturi vacante de Administrator patrimoniu/financiar (S) si administrator patrimoniu/financiar (M)


Universitatea din Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe durata nedeterminata a functiilor contractuale, de executie, vacante, astfel:

    administrator patrimoniu/financiar (S) (2 posturi) in cadrul Directiei Resurse Umane – Serviciul Resurse Umane;
    administrator patrimoniu/financiar (S) in cadrul Directiei Resurse Umane – Serviciul Organizare;
    administrator patrimoniu/financiar (M) in cadrul Directiei Resurse Umane.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    administrator patrimoniu/financiar (S) (2 posturi) in cadrul Directiei Resurse Umane – Serviciul Resurse Umane:
        studii superioare de lunga durata;
        atestat inspector resurse umane;
        constituie un avantaj:
        experienta in activitate de gestionare a contractelor de munca sau in activitatea de salarizare de minimum 1 an.
    administrator patrimoniu/financiar (S) in cadrul Directiei Resurse Umane – Serviciul Organizare:
        studii superioare de lunga durata;
        atestat inspector salarizare;
        constituie un avantaj:
        experienta in activitate de gestionare a contractelor de munca sau in activitatea de salarizare de minimum 1 an.
    administrator patrimoniu/financiar (M) in cadrul Directiei Resurse Umane:
        studii medii dovedite cu documente;
        atestat inspector resurse umane/inspector salarizare;
        constituie un avantaj; experienta in lucru cu documente.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    21 ianuarie 2016, ora 15.00, data limita pentru depunerea dosarelor;
    29 ianuarie 2016, ora 09.00 – proba scrisa – la Rectoratul Universitatii;
    04 februarie 2016, ora 09.00 – proba practica – la Rectoratul Universitatii;
    10 februarie 2016, ora 09.00, proba interviu – la Rectoratul Universitatii.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare la sediul Universitatea din Bucuresti, din Bd. M. Kogalniceanu 36-46, sector 5, telefon 021/303.51.19.
Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit