Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante in administratia publica in luna august

de Cristian Tanase 05 Aug. 2015 906

Posturi vacante in administratia publica in luna august
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in cursul lunii august 2015:



Primaria Municipiului Zalau - doua posturi vacante de Inspector de specialitate
 

Primaria Municipiului Zalau, Judetul Salaj organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie vacante, dupa cum urmeaza:

    inspector de specialitate, grad profesional I
    inspector de specialitate, grad profesional debutant din cadrul Centrului National de Informare si Promovare Turistica Zalau.


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;

    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    inspector de specialitate grad profesional I:
        studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul turismului sau echivalent, si/sau de studii superioare si decurs de specializare de management in activitatea de turism;
        2 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei de inspector de specialitate grad profesional I
        capacitatea de a utiliza sisteme specifice postului, abilitatea de a utiliza alte tipuri de echipamente de birou: copiatoare, faxuri, proiectoare, aparat foto
        cunoasterea, la nivel avansat, a doua limbi de circulatie internationala (engleza, franceza, germana, spaniola, italiana);
    inspector de specialitate grad profesional debutant:
        studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta;
        aptitudinea de a utiliza calculatoarele, folosind tehnici standard de procesare;
        capacitatea de a utiliza sisteme specifice postului, abilitatea de a utiliza alte tipuri de echipamente dc birou: copiatoare, faxuri, proiectoare, aparat foto
        cunoasterea, la nivel avansat, a doua limbi, din care una de circulatie internationala (engleza, franceza, germana, spaniola, italiana), se va poncta suplimentar cunoasterea limbii maghiare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    17 august 2015, ora 13,00: data limita pentru depunerea dosarelor;
    25 august 2015, ora 09,00: proba scrisa;
    27 august 2015, ora 09,00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Zalau din str. Piata Iuliu Maniu nr. 3, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, camera 30-31, telefon 0260/610.550 interior 162.

Ministerul Finantelor Publice - un post vacant de Director adjunct


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de director adjunct – Directia de servicii interne din cadrul Ministerului Finantelor Publice.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice sau stiintelor juridice;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata, in conditiile legii.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    4 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copia actului de identitate;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul administrativ.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Directia de Sanatate Publica Olt - un post vacant de Consilier principal



Directia de Sanatate Publica Olt organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei publice de executie, temporar vacanta, de consilier, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul ”Inspectia si controlul factorilor de risc din mediul de viata si munca”.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte economice;
    cunostinte operare PC: nivel mediu;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    11 august 2015: termenul limita de depunere a dosarelor;
    13 august 2015: proba scrisa;
    17 august 2015: proba scrisa.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Directiei de Sanatate Publica Olt din Slatina, Str. Crisan, nr. 9 – 11, jud. Olt, telefon 0249.422.603.

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit