Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Posturi vacante in Bucuresti pentru bugetari

de Marius Matei 29 Sep. 2014 1479

Posturi vacante in Bucuresti pentru bugetari
Va prezentam lista locurilor de munca vacante in perioada urmatoare in cadrul Departamentului pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism, Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice si Primariei Municipiului Bucuresti:



Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism - un post vacant de Director general

Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de director general – Directia Generala Politici Antreprenoriale din cadrul Departamentului pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte economice sau stiinte administrative;
    studii de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile prevederilor art. 31 alin. (1) din Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    27 octombrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    copia actului de identitate;
    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul judiciar (poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere);
    adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
    declaratia pe propria raspundere/adeverinta care atesta ca nu a desfasurat activitati de politie politica.

Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice - un post vacant de Director adjunct

Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de director adjunct la Directia Juridica, Relatia cu Parlamentul si Dialog Social din cadrul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum: 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    28 octombrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul ANFP in termen de 20 zile si trebuie sa contina:

    formularul de inscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificata;
    copia actului de identitate;
    copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
    copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
    copia carnetului de munca sau adeverinta care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
    cazierul administrativ.

Primaria Municipiului Bucuresti - 3 posturi vacante de Experti

Primaria Municipiului Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante dupa cum urmeaza:

    expert, clasa I, gradul profesional principal – Serviciul Management Finantari Externe;
    expert, clasa I, gradul profesional debutant – Biroul Management Proiecte cu Finantare Internationala;
    expert, clasa I, gradul profesional principal - Biroul Management Proiecte cu Finantare Internationala.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    27 octombrie 2014: ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Bucuresti din Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, etajul 5, camera 1, telefon 021/305.55.00, interior 1501, 1506.

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016