Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante in primariile din tara

de Marius Matei 09 Apr. 2015 1465 1

Posturi vacante in primariile din tara
Va prezentam lista locurilor vacante in primariile din tara in luna aprilie 2015:


Primaria Comunei Orlat, Sibiu - un post vacant de Inspector


Primaria Comunei Orlat, judetul Sibiu organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacanta, de inspector, treapta I in cadrul Compartimentului Apa-canal.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    absolvent studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat:
    vechime in specialitatea studiilor minimum 10 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    24 aprilie 2015, ora 15:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    04 mai 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    06 mai 2015, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Comunei Orlat, judetul Sibiu, din Piata Avram Iancu nr.202, telefon 0269/571104.

Primaria Comunei Saucesti, Bacaut - un post vacant de Referent


Primaria Comunei Saucesti, judetul Bacau organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacanta, de referent III in cadrul Compartimentului Protectie civila si Situatii de urgenta.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat:
    vechimea in munca: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    24 aprilie 2015, ora 15:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    04 mai 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    08 mai 2015, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Saucesti, Str. Principala, Com. Saucesti, telefon 0234/21513.1

Primaria Municipiului Aiud, Alba - un post vacant de Sef birou


Primaria Municipiului Aiud, Judetul Alba organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei contractuale de conducere, temporar vacanta de sef birou al Biroului Centrul Social Multifunctional pentru Persoane cu Dizabilitati din cadrul Serviciului Public de Asistenta Sociala.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta domeniul kinetoterapie sau psihologie;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei contractuale: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    23 aprilie 2015, ora 16:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    04 mai 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Aiud, Judetul Alba, din str. Cuza Voda, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 13.
Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

1 comentarii
florin 10-Apr-2015 09:03:44
Da

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit