Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante pentru bugetari

de Ioana Stoica 08 Iul. 2016 374

Posturi vacante pentru bugetari
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in urmatoarea perioada:


Inspectoratul Teritorial de Munca Bacau - un post vacant de Sef serviciu


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu – Serviciul Control Relatii de Munca din cadrul Inspectoratului Teritorial de Munca Bacau.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in unul din domeniile: stiinte ingineresti, agricole si silvice, stiinte juridice, stiinte economice sau in specializarile: sociologie, psihologie, medicina, administratie publica si stiinte politice;
     studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata, in conditiile legii.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    08 august 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Consiliul Judetean Neamt - un post vacant de Sef serviciu


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de promovare pentru ocuparea functiei publice de conducere vacante de sef serviciu – Serviciul Contabilitate din cadrul Consiliului Judetean Neamt.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in stiinte economice;
    studii de masterat sau postuniversitare absolvite in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile legii;
    sa fie numiti intr-o functie publica din clasa I;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani;
    sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    09 august 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Primaria Municipiului Sacele - un post vacant de Referent superior


Primaria Municipiului Sacele, Judetul Brasov organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de executie, vacante de referent, clasa III, grad profesional superior la Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
    vechime – 9 ani;
    cunostinte operare calculator: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    08 august 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    10 august 2016, ora 12:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Municipiului Sacele, Judetul Brasov, telefon 0268/276.164.

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit