Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante pentru bugetari in aprilie 2016

de Cristian Tanase 01 Apr. 2016 799

Posturi vacante pentru bugetari in aprilie 2016
Va prezentam lista posturilor vacante in administratia publica in luna aprilie 2016:


Senatul Romaniei - un post vacant de Referent gestionar


Senatul Romaniei organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacante, de referent gestionar.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
    fara antecedente penale.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    13 aprilie 2016: termenul limita de depunere a dosarelor;
    22 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisa.
    04 mai 2016, ora 10:00: proba interviu.


Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

    cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Senatului Romaniei din Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Bucuresti, telefon 021/414.28.60.


Scoala Gimnaziala Dornesti - un post vacant de Sofer microbuz scolar


Scoala Gimnaziala Dornesti, Judetul Suceava organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacante, de sofer microbuz scolar (1/2 norma)

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    nivelul studiilor: minimum 8 clase;
    atestat profesional pentru conducatorii auto care efectueaza transport public de persoane in termen de valabilitate;
    vechime in specialitate studiilor necesara ocuparii postului: – minimum 1 an;
    permis de conducere categoria D – minimum I an vechime;

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    22 aprilie 2016: termenul limita de depunere a dosarelor;
    27 aprilie 2016 ora 10.00, proba scrisa la sediul institutiei;
    28 aprilie 2016 ora 10.00, interviul.


Dosarul de concurs va contine:

    cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
    copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
    copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
    carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
    cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
    adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Scolii Gimnaziale Dornesti. Date contact: tel. 0230568227.

Primaria Orasului Nadlac - un post vacant de Ingrijitor


Primaria Orasului Nadlac, Judetul Arad organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacanta, de ingrijitor treapta I din cadrul Serviciului Centrul de zi de ingrijire a Copiilor din orasul Nadlac.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii de specialitate: studii medii;
    perfectionari: calificare profesionala ingrijitor copii cod COR 531101, baby-sitter cod COR 531103;
    vechimea in munca necesara: vechime in munca de minimum 2 ani;
    limbi straine: obligatoriu limba slovaca (citit, scris, vorbit- nivel avansat).

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    15 aprilie 2016: termenul limita de depunere a dosarelor;
    22 aprilie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    26 aprilie 2016, ora 10:00: proba practica;
    28 aprilie 2016, ora 10:00: proba interviu.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se obtin la sediul Primariei Orasului Nadlac, din str. 1 Decembrie, nr. 24, telefon 0257/474.345 (Compartimentul Resurse Umane) sau la sediul Serviciului Centrul de zi de ingrijire a Copiilor din orasul Nadlac, Str. Independentei nr. 43 bis.
Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit