Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante pentru bugetari in intreaga tara

de Cristian Tanase 14 Apr. 2015 894

Posturi vacante pentru bugetari in intreaga tara
Va prezentam lista locurilor vacante in administratia publica in luna aprilie 2015, in cadrul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe, Administratiei Fondului Imobiliar si Primaria Orasului Sarmasu:



Primaria Municipiului Sfantu Gheorghe - 3 posturi vacante de muncitori


Primaria Municipiului Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie vacanta, din cadrul Serviciului de Gospodarire a Domeniului Public, dupa cum urmeaza:

    muncitor – Echipa Lucrari de constructii
    muncitor necalificat – Echipa intretinere si interventie zone verzi – (2 posturi).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;

    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    studii medii;
    calificare in meseria de instalator instalatii sanitare, lacatus sau electrician.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    24 aprilie 2015, ora 13:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    06 mai 2015, ora 09:00: proba practica;
    08 mai 2015: proba interviu;


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe din Sfantu Gheorghe, str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, telefon 0267/316.957/126.

Administratia Fondului Imobiliar - un post vacant de Consilier juridic si inspector de specialitate


Administratia Fondului Imobiliar organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie, vacante, astfel:

    consilier juridic (S) – Serviciul Juridic Legislatie Contencios;
    inspector de specialitate (S) – Serviciul Contabilitate C.F.P.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    consilier juridic (S) – Serviciul Juridic Legislatie Contencios:
        studii de specialitate: studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiinte juridice;
        vechime in specialitatea studiilor: minimum 1 an;
        cunostinte operare pe calculator : operare Office Word si Excel – nivel mediu.

    inspector de specialitate (S) – Serviciul Contabilitate C.F.P.:

    studii de specialitate : studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;
    vechime in specialitatea studiilor: minimum 1 an;
    cunostinte operare pe calculator : operare Office Word si Excel – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    24 aprilie 2015, ora 14:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    07 mai 2015, ora 10.00: proba concurs;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Administratiei Fondului Imobiliar  din Bucuresti, bd. Regina Elisabeta nr. 16, sectorul 3, telefon 021/315.68.40, interior 69.

Primaria Orasului Sarmasu - 2 posturi vacante de Administrator II si muncitor necalificat


Primaria Orasului Sarmasu, Judetul Mures organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor contractuale de executie vacanta, dupa cum umreaza:

    administrator II – Compartiment sala sport; Dosarele de inscriere la concurs se pot depune in termen de 10 zile
    muncitor necalificat – Compartiment gospodarire.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

    a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
    b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
    c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
    d) are capacitate deplina de exercitiu;
    e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
    f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
    g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:

    Pentru postul de administrator II:
        studii medii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
        vechime in munca: minimum 5 ani;
        experienta in coordonarea activitatilor specifice de administrator;
        capacitate organizatorica, spirit gospodaresc, initiativa, capacitate de comunicare.
    Pentru postul de muncitor necalificat:
        studii generale;
        vechime in munca -nu este cazul.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    06 mai 2015, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Sarmasu, Judetul Mures, telefon 0265/421.855.

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit