Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Posturi vacante pentru bugetari in noiembrie-decembrie 2016

de Cristian Tanase 08 Nov. 2016 829

Posturi vacante pentru bugetari in noiembrie-decembrie 2016
Va prezentam lista posturilor vacante din administratia publica din perioada noiembrie - decembrie 2016:



Consiliul Judetean Arad - 3 posturi vacante de Director executiv si sef serviciu



Consiliul Judetean Arad organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de conducere, vacante, dupa cum urmeaza:


    director executiv adjunct, gradul II – la Directia Tehnica Investitii,
    director executiv adjunct, gradul II – la Directia Tehnica Investitii,
    sef serviciu, gradul II – la Serviciul Investitii si Dezvoltare Rurala al Directiei Tehnice Investitii.



Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    08 decembrie 2016, ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Consiliului Judetean Arad, Serviciul Gestiune Resurse Umane si la nr. de telefon 0357/731.123.


 


Primaria Municipiului Urziceni - un post vacant de Director executiv


Primaria Municipiului Urziceni, Judetul Ialomita organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere, vacanta, de director executiv, grad II din cadrul aparatului de specialitate al primarului – Politia Locala Urziceni.


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:


    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte juridice sau stiinte economice;
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 3 ani;
    studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    14 decembrie 2016, ora 11:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.


Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0243/254975


 


Institutia Avocatul Poporului - 2 posturi vacante de Expert


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:


a) absolvent cu diploma de licenta a unei facultati de stiinte juridice;
b) utilislrea computerului – Microsoft Office si aplicatii pe retea internet si intranet:
c) prezinta recomandare de la ultimul loc de munca, cu privire la profilul profesional si moral (optional):
d) cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala.


Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    22 noiembrie 2016, ora 14:00: termenul limita de depunere a dosarelor;
    05 decembrie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
    09 decembrie 2016, ora 10:00, proba practica;
    15 decembrie 2016, ora 10:00, proba scrisa de limba straina.
    21 decembrie 2016, ora 10:00, proba interviu.


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Institutiei Avocatul Poporului din Bucuresti, str. Eugeniu Carada nr. 3, sectorul 3, telefon: 021/312.71.27.


 

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Abonare newsletter

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016