Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum modificam programul anual al achizitiilor publice

de Ana Tudor 05 Mai. 2015 2146

Cum modificam programul anual al achizitiilor publice
Achizitiile publice in cadrul institutiilor de stat reprezinta una dintre cele mai dificile etape de care raspunde un contabil, iar cea mai mica greseala va poate aduce amenzi de pana la 100.000 de lei.


Programul anual al achizitiilor publice se aproba de conducatorul autoritatii contractante, conform atributiilor legale ce ii revin, cu avizul compartimentului financiar-contabil, conform art. 4 alin.  (7) din HG 925/2006.

Alin. 8 al aceluiasi articol stabileste ca autoritatea contractanta are dreptul de a opera modificari sau completari ulterioare in programul anual al achizitiilor publice, modificari/completari care se aproba conform prevederilor alin. (7) iar potrivit alin. (9) in cazul in care modificarile prevazute la alin. (8) au ca scop acoperirea unor necesitati ce nu au fost cuprinse initial in programul anual al achizitiilor publice, introducerea acestora in program este conditionata de asigurarea surselor de finantare.

Atentie! Modificarile programului anual al achizitiilor publice se aproba de conducatorul autoritatii contractante iar in cazul in care modificarile vizeaza acoperirea unor necesitati ce nu au fost cuprinse initial in programul anual al achiziitilor publice este necesara asigurarea surselor de finantare.


 Etape obligatorii in cazul unei achizitii publice:


    Desemnarea persoanei responsabile cu activitatea de achizitii publice
    Elaborarea proiectului Programului Anual de Achizitii Publice (PAAP)
    Definitivarea, actualizarea si monitorizarea PAAP
    Elaborarea documentatiei de atribuire a contractului
    Initierea procedurii de atribuire a contractului de achizitii publice
    Constituirea comisiei de evaluare a ofertelor
    Incheierea contractului de achizitie publica

    Constituirea garantiei de buna executie a contractului
    Primirea bunurilor achizitionate si inregistrarea contabila
    Plata bunurilor achizitionate si inregistrarea contabila
    Monitorizarea contractului de achizitie publica
    Finalizarea contractului de achizitie publica
    Arhivarea si pastrarea dosarului de achizitie publica
    Legislatia aplicabila in domeniul achizitiilor publice


Autor: Ana Tudor



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit