Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum pot fi facute achizitii publice in 2015

de Marius Matei 01 Iul. 2015 1362

Cum pot fi facute achizitii publice in 2015
Institutiile publice pot achizitiona, prelua in leasing sau inchiria in 2015 autoturisme, mobilier si aparatura birotica. Atentie insa la procedura de achizitie, care va poate amenzi uriase!


Achizitionarea, preluarea in leasing sau inchirierea de autoturisme, astfel cum sunt acestea definite, in prezent, la art. 3 din Ordonanta Guvernului nr.27/2011, precum si de mobilier si aparatura birotica, asa cum sunt prevazute la subgrupele 3.1."Mobilier" si 3.2."Aparatura birotica" din cadrul grupei 3 "Mobilier, aparatura birotica, sisteme de protectie a valorilor umane si materiale si alte active corporale" din Hotararea Guvernului nr. 2.139/2004 a fost interzisa prin art. 24 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2009.

Interdictia a fost prelungita prin acte normative succesive, ultimul, respectiv Ordonanta Guvernului nr. 29/20134, care prevede in mod expres ca interdictia instituita prin art. 24 din OUG 34/2009 se aplica pana la data de 31 decembrie 2014.

Potrivit legislatiei in vigoare, in 2015, prelungirea interdicitiei nu a mai fost reglementata, situatie in care precizam ca nu mai sunt reglementate masuri restrictive in ceea ce priveste achizitionarea, preluarea in leasing sau inchirierea de autoturisme, mobilier si aparatura birotica, care sa se aplice autoritatilor si institutiilor publice a caror finantare se asigura conform art. 21 din OUG 34/2009.

Noua Lege a Achizitiilor Publice modifica in 2015 termenul de asteptare intre anunt si data limita de depunere a contractelor publice, care era de 52 de zile, reducandu-l la doar 35 de zile, putand fi limitat chiar la 15 zile.

In situatia in care depunerea ofertelor se va face prin mijloace electronice, autoritatea contractanta va putea reduce cu 5 zile termenul pentru primirea ofertelor sau cu 10 zile in cazul contractelor cu valoare estimata mai mica de 591.918 lei pentru produse si servicii si 22.908 lei pentru lucrari.

Vezi AICI noua Lege a Achizitiilor Publice >>


Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit