Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Inregistrari contabile pentru directie generala

de InfoInstitutii.ro 17 Dec. 2013 2953

Inregistrari contabile pentru directie generala
Studiu de caz: DGASPC a inregistrat in cursul lunii septembrie urmatoarele tranzactii, pe care le-a inregistrat in contabilitate dupa modelul urmator:


- A primit factura de telefon in suma de 2.668,28 lei. Din aceasta valoare trebuie sa recupereze de la salariati suma de 327 lei. Factura se plateste prin ordin de plata;
- A achizitionat alimente in suma de 3.212 le i;
- S-a primit factura pentru intretinere sistem informatic in suma de 350 lei;
- Se inregistreaza abonamente autobuz luna curenta in suma de 54.346 lei;
- Se inregistreaza cheltuieli cu protectia muncii de 8.046,50 lei;
- Se primeste factura de energie electrica in suma de 2.777,13 lei;
- Se primeste factura de apa in valoare de 1.538 lei;
- Se achizitioneaza medicamente de 647 lei;
- Se cumpara obiecte de inventar in suma de 3.759 lei;
- Se inregistreaza factura de reparatie de 5.247,31 lei;
- Se cumpara timbre in valoare de 1.200 lei;
- Se inregistreaza studii de fezabilitate efectuate de o firma de specialitate in vederea depunerii unei propuneri de proiect cu fonduri europene - 1.900 lei;
- Se achizitioneaza bonuri de carburanti auto in suma de 900 lei;
- Se primesc prin donatie alimente in suma de 4.326 lei si obiecte de inventar in suma de 8.435 lei;
- Se dau in consum:
a. Alimente cumparate: 2.859 lei;
b. Alimente primite din donatii: 3.728 lei;
c. Timbre: 200 lei;
d. Medicamente: 350 lei;
- Se dau in folosinta obiectele de inventar primit e si cumparate in aceasta luna;
- A retinut o garantie de la gestionarul unei magazii de alimente in suma de 300 lei din salariu;
- Se inregistreaza indemnizatii, astfel:
e. Indemnizatii echivalente: 6.330 lei;
f. Indemnizatii persoane cu handicap: 24.395 lei;
g. Ajutoare marginalizare: 5.490 lei;
h. Indemnizatii asistenti maternali: 17.875 lei;
i. Ajutoare lemne: 3.231 lei;
 
Primele patru sume se achita prin banca si ultima prin mandat postal. Taxele postale aferente sunt in suma de 150 lei. 100 lei din suma platita prin mandat postal se intoarce de la posta.
 
Inregistrari contabile:
 
                 1. Se inregistreaza factura de telefon:
 
 
                2) Se inregistreaza achizitia de alimente:
 
 









 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016