Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Obligatii legale pentru achizitiile publice

de Ioana Stoica 31 Oct. 2014 1324

Obligatii legale pentru achizitiile publice
Orice este institutie publica este pasibila de o amenda de pana la 100.000 de lei pentru o simpla greseala in privinta achizitiilor publice.


Dvs. stiti ce obligatii legale aveti? Care sunt procedurile operationale in cazul achizitiilor publice? Documentele obligatorii si greselile pe care trebuie sa le evitati?

Chiar si achizitionarea de uniforme pentru angajatii institutiei pe care o conduceti v-ar putea aduce o amenda de pana la 100.000 de lei daca nu o inregistrati corespunzator!

Sa presupunem ca institutia dvs. doreste achizitionarea de uniforme pentru angajati, pentru barbati si femei. Ca urmare, contactati un furnizor, negociati un pret si in final semnati cu acesta doua contracte distincte: unul pentru uniforme barbati - 16.000 de euro, celalalt pentru uniforme femei - 15.000 de euro.

Ei bine, procedand astfel tocmai ati devenit pasibil de o amenda de 100.000 de lei. Si asta deoarece valoarea cumulata a contractului este de 31.000 de euro, iar pentru aceasta valoare sunteti obligat, conform legii, sa utilizati procedura de cerere de oferte.

Ati incalcat astfel articolul 23 din Ordonanta 34/2006, modificata si completata de OUG nr. 77/2012 aprobata prin Legea nr. 193/2013, care spune ca este interzisa divizarea unui contract de achizitie publica in mai multe contracte distincte de valoare mai mica... Si nu este singura ilegalitate pe care o puteti comite!




Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Regulament privind protectia datelor personale in Institutiile Publice"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit