Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Realizarea regulamentului intern pentru institutiile publice

de Ioana Stoica 13 Mai. 2014 1717

Realizarea regulamentului intern pentru institutiile publice
Institutiile publice sunt constituite cu un scop si o misiune, in cadrul carora exista limite fixate de dispozitiile legale, dar si de regulile de etica sau normele de comportament moral.


Regulamentul de ordine interioara trebuie intocmit de catre entitate, cu consultarea sindicatului sau reprezentantului salariatilor, prin care se stabilesc reguli privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul entitatii, reguli privind respectarea principiului nediscriminarii si a inlaturarii oricarei forme de incalcare a demnitatii, drepturile si obligatiile angajatorului si ale salariatilor, reguli privind disciplina muncii, abaterile si sanctiunile, etc.

Pentru indeplinirea scopului si misiunii entitatilor publice, controlul intern managerial reprezinta joaca un rol important, de aceea, trebuie adaptat continuu la modificarile cu care se confrunta unitatea. Acesta presupune implicarea directa a tuturor nivelurilor de conducere si a intregului personal.


Orice unitate administrativa sau institutie publica trebuie sa indeplineasca o serie de criterii pentru a realiza o structura organizatorica rationala si eficienta, printre care:


- acoperirea spectrului de activitati din organizatie
- distribuirea activitatilor astfel incat sa evite suprapunerile si paralelismele
- asigurarea continuitatii si fluiditarii pentru realizarea activitatilor
- asigurarea respectarii unitatii de conducere la fiecare nivel
- flexibilitate si adaptare la sarcini si modificari in cazul dezvoltarii entitatii sau reducerii de posturi, restructurarii sau comasarii unui departament

Pentru indeplinirea obiectivelor propuse, fiecare angajat trebuie sa cunoasca regulamentele interne, iar pentru realizarea misiunii entitatii publice, trebuie respectate toate regulile si normele aplicabile.

Etapele necesare stabilirii misiunii entitatilor publice:


- analiza misiunilor precedente, a valorilor entitatii si verificarea concordantei lor cu trendurile sectorului de activitate si cu influentele mediului economic al entitatii;

- descrierea valorilor pe care entitatea le recunostea, a domeniilor de activitate si a rolului asumat in cadrul societatii, cu precizarea ca cerintele angajatilor sa fie satisfacute;

- informarea intregului personal cu privire la misiunea propusa si actualizarea acesteia cu eventualele corectii ce se impun datorita schimbarii politicilor entitatii publice;

sursa: www.mfinante.ro

Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016