Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare

de InfoInstitutii.ro 13 Dec. 2013 1475

Solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare
Beneficiarii (institutii publice locale, respectiv comunele, orasele, municipiile, sectoarele municipiului Bucuresti, judetele, municipiul Bucuresti, institutii publice din subordinea acestora, cu personalitate juridica, indiferent de modul de finantare a activitatii acestora, din cadrul Programului operational regional 2007-2013) transmit Autoritatii de management a Programului operational regional o singura solicitare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare si a accesoriilor acestora pentru toate contractele de achizitie publica din cadrul unui proiect, in baza analizei cu privire la indeplinirea conditiilor prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 14.


 Modelul solicitarii este redat in anexa la Ordinul nr. 2544/2013 dupa cum urmeaza:
 
Nr. de inregistrare beneficiar . . . . . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . 
 
 
SOLICITARE 
 
pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislatia din domeniul achizitiilor publice in conformitate cu Ordonanta Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislatia din domeniul achizitiilor publice
 
    Denumirea beneficiarului: 
    Cod SMIS: 
    Domeniul major de interventie: 
   
  Titlul proiectului: 
I. Tipul beneficiarului (conform art. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 14/2013 privind reglementarea unor masuri fiscal-bugetare pentru suportarea de la bugetul de stat a sumelor aferente corectiilor financiare aplicate pentru abaterile de la conformitatea cu legislatia din domeniul achizitiilor publice) 
    Institutie publica locala ? 
    Institutie publica din subordinea unei institutii publice locale ? 
  
II. Stadiul implementarii proiectului 
    In implementare 
    Finalizat 
 
III.1. Nr. /data contractului economic afectat de neregula1: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
   1 In cazul in care pentru un singur proiect (cod SMIS) exista mai multe contracte de achizitie publica pentru care au fost aplicate corectii financiare, se reiau pct. III.1-III.6, continuand numerotarea cu IV.1-IV.6 etc. 
 
    Obiectul contractului: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
    Denumirea contractorului: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
    Valoarea initiala a contractului economic (fara TVA): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (nu se ia in calcul valoarea actelor aditionale ulterioare) 
    Procentul corectiei/Reducerea procentuala: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 
III.2. Procedura a fost lansata in Sistemul electronic al achizitiilor publice, denumit in continuare SEAP, inainte de 10 iunie 2011 si/sau procedura de atribuire a contractului aditional a facut obiectul verificarilor Unitatii pentru coordonarea si verificarea achizitiilor publice, inainte de 10 iunie 2010: ? 
   - Se ataseaza anuntul/invitatia de participare din SEAP. 
   - Se ataseaza copie de pe raportul de activitate intocmit de Unitatea pentru coordonarea si verificarea achizitiilor publice/compartimentul de verificare a achizitiilor publice, denumite in continuare UCVAP/CVAP. 
   - Se anexeaza copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate/documentul prin care a fost stabilita si/sau comunicata aplicarea unei reduceri procentuale. 
   - Se anexeaza copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, daca este cazul. 
   - Daca proiectul este finalizat, se ataseaza o copie a hotararii judecatoresti, iar in cazul in care instanta de judecata nu s-a pronuntat, o copie a contestatiei administrative depuse in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea si sanctionarea neregulilor aparute in obtinerea si utilizarea fondurilor europene si/sau a fondurilor publice nationale aferente acestora, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 142/2012, cu modificarile si completarile ulterioare, sau o copie de pe actiunea in instanta cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instantei la care a fost introdusa si a numarului de dosar, sau orice alt document care dovedeste existenta unei actiuni pe rolul instantei judecatoresti. 
   - Se mentioneaza codul IBAN in care sa fie virate sumele solicitate. 
 
 
III.3. Procedura a fost lansata in SEAP in perioada 10 iunie-1 octombrie 2011 si/sau procedura de atribuire a contractului aditional a facut obiectul verificarilor UCVAP, SEAP in perioada 10 iunie-1 octombrie 2011: 
   - Se ataseaza anuntul/invitatia de participare din SEAP. 
   - Se ataseaza copie de pe Raportul procedurii cu opinia UCVAP/CVAP "fara observatii". 
   - Se anexeaza copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate/documentul prin care a fost stabilita si/sau comunicata aplicarea unei reduceri procentuale. 
   - Se anexeaza copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, daca este cazul. 
    Daca proiectul este finalizat, se ataseaza o copie a hotararii judecatoresti, iar in cazul in care instanta de judecata nu s-a pronuntat, o copie a contestatiei administrative depuse in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 142/2012, cu modificarile si completarile ulterioare, sau o copie de pe actiunea in instanta cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instantei la care a fost introdusa si a numarului de dosar, sau orice alt document care dovedeste existenta unei actiuni pe rolul instantei judecatoresti. 
   - Se mentioneaza codul IBAN in care sa fie virate sumele solicitate. 
 
III.4. Procedura a fost lansata in SEAP dupa 1 octombrie 2011: ? 
   - Se ataseaza anuntul/invitatia de participare din SEAP. 
   - Se anexeaza copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate/documentul prin care a fost stabilita si/sau comunicata aplicarea unei reduceri procentuale. 
   - Se anexeaza copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, daca este cazul. 
   - Se anexeaza copii de pe actele de control ex-post ale Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, daca este cazul. 
    Daca proiectul este finalizat, se ataseaza o copie a hotararii judecatoresti, iar in cazul in care instanta de judecata nu s-a pronuntat, o copie a contestatiei administrative depuse in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 142/2012, cu modificarile si completarile ulterioare, sau o copie de pe actiunea in instanta cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instantei la care a fost introdusa si a numarului de dosar, sau orice alt document care dovedeste existenta unei actiuni pe rolul instantei judecatoresti. 
   - Se mentioneaza codul IBAN in care sa fie virate sumele solicitate. 
 
III.5. Corectiile financiare/Reducerile procentuale aplicate pentru procedura de achizitie publica realizata cu respectarea prevederilor Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 51/2009 privind accelerarea procedurilor de licitatie restransa si negociere cu publicare prealabila a unui anunt de participare, incalcand prevederile art. 38 din Directiva 2004/18/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice de lucrari, de bunuri si de servicii: 
   - Se ataseaza copie de pe Nota justificativa privind alegerea procedurii de achizitie. 
   - Se ataseaza anuntul/invitatia de participare din SEAP. 
   - Se anexeaza copie de pe Nota de constatare/Nota de neconformitate/documentul prin care a fost stabilita si/sau comunicata aplicarea unei reduceri procentuale. 
   - Se anexeaza copie de pe confirmarea de primire a Notei de constatare, daca este cazul. 
Daca proiectul este finalizat, se ataseaza o copie a hotararii judecatoresti, iar in cazul in care instanta de judecata nu s-a pronuntat, o copie a contestatiei administrative depuse in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 66/2011, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 142/2012, cu modificarile si completarile ulterioare, sau o copie de pe actiunea in instanta cu privire la suspendarea/anularea notelor de constatare/de neconformitate, cu indicarea instantei la care a fost introdusa si a numarului de dosar, sau orice alt document care dovedeste existenta unei actiuni pe rolul instantei judecatoresti. 
   - Se mentioneaza codul IBAN in care sa fie virate sumele solicitate. 
 
III.6. Solicit suma de: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., reprezentand FEDR (1); 
    suma de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., reprezentand cofinantare de la bugetul de stat (2); si 
    suma de . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ., reprezentand TVA (3). 

(Autor Irina Dumitrescu)

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016