Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Fisa de evaluare pentru Manager General

de Marius Matei 08 Sep. 2015 1599

Fisa de evaluare pentru Manager General
Evaluarea personalului contractual incadrat intemeiul unui contract individual de munca in cadrul unei institutii publice este reglementata de art. 26 alin. (6) din Legea-cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice.


Criteriile de evaluare a performantelor profesionale individuale vor fi stabilite de ordonatorii principali de credite, conform prevederilor art. 5 lit. c) din lege. Acestia pot stabili si alte criterii de evaluare in functie de specificul domeniului de activitate.

Va prezentam un model de fisa de evaluare pentru Manager General:



Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale
 
Evaluare dupa perioada de proba    Evaluare semestriala   Evaluare anuala   Promovare 
Numele si prenumele persoanei evaluate: Departament: Administrativ

Postul: Manager general (cod COR 112028) Nr. de Marca:
Nr.
crt. Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
 
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4. Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5. Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.2. Analiza mediului de afaceri
A.2.1. Criteriile de analiza a mediului de afaceri se stabilesc in functie de ponderea componentelor specifice ce decurg din necesitatea pietei respective
A.2.2. Mediul de afaceri este analizat prin compararea rezultatelor vanzarii produselor/serviciilor concurente cu un etalon prestabilit
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

... mai multe fise de evaluare aici >>
 
A.3.   Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1. Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2. Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3. Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.4. Elaborarea strategiilor de marketing
A.4.1. Identifica criteriile care stau la baza elaborarii strategiilor de marketing
A.4.2. Stabileste resursele necesare pentru implementarea programului de marketing        
A.4.3. Formuleaza strategiile de marketing
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5. Managementul calitatii
A.5.1. Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.5.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.6. Implementarea strategiilor organizationale
A.6.1. Planurile de actiune (tacticile) se stabilesc avand in vedere elementele mixului de marketing care au stat la baza formularii strategiilor.
A.6.2. Planurile de actiune sunt aplicate in corelatie cu situatia mediului extern al firmei in momentul dat.
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.7.   Coordonarea activitatii organizatiei
A.7.1. Rezolva problemele identificate cu diplomatie, tinand cont de prevederile din domeniu si de regulamentul intern
A.7.2. Asigura indeplinirea planurilor financiare pe care le-a stabilit
A.7.3. Gestioneaza si dezvolta relatia cu clientii
A.7.4. Asigura dezvoltarea afacerii
A.7.5. Asigura promovarea imaginii si a produselor societatii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.8. Implementarea schimbarilor in organizatie
A.8.1. Analizeaza atitudinea angajatilor fata de schimbare
A.8.2. Aplica cele mai potrivite metode privind eliminarea opozitiei angajatilor fata de schimbare
A.8.3. Monitorizeaza atent implementarea schimbarii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.9.   Stabilirea obiectivelor organizationale si a resurselor necesare atingerii acestora
A.9.1. Identifica obiectivele organizationale de realizat
A.9.2. Alege instrumente de masurare a nivelului de atingere a obiectivelor propuse
A.9.3. Obiectivele si resursele necesare atingerii acestora sunt stabilite pentru un interval de timp predeterminat realist
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 40 puncte posibile)
 
B. Munca in echipa
B.1. Adecveaza formele de comunicare in echipa activitatilor specifice si procedurilor interne, pentru transmiterea rapida si corecta a informatiilor.
B.2. Comunica cu promptitudine si claritate propunerile de imbunatatire a activitatii in echipa.
B.3. Identifica rolurile specifice muncii in echipa, in functie de sarcina specifica ce este realizata de echipa si de indicatiile sefului ierarhic.
B.4. Se incadreaza in activitatile echipei, in normele de lucru si de timp, prin respectarea rolurilor specifice si a responsabilitatilor individuale ale membrilor echipei.
B.5. Ofera prompt si corect informatii altor angajati, prin mijloace specifice.
B.6. Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile, manevrele si manipularile necesare pentru rezolvarea problemelor comune.
B.7. Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei.
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
C. Respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta)
C.1. Aplica legislatia si reglementarile privind securitatea si sanatatea la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si situatiile de urgenta Insusirea drepturilor si responsabilitatilor la locul de munca in functie de normele prevazute la instructajele, procedurile si regulile in materie de sanatatea si securitatea muncii, de prevenirea si stingerea incendiilor si cu privire la modul de comportare in cazul situatiilor de urgenta
Verificarea existentei si integritatii mijloacelor de protectie la locul de munca
Raportarea situatiilor care pun in pericol securitatea individuala si colectiva
Supraveghrea aplicararii legislatiei privind securitatea si sanatatea la locul de munca si prevenirea si stingerea incendiilor
C.2. Ia masuri pentru reducerea factorilor de risc Identificarea factorilor de risc  
Planificarea actiunilor de evitare a riscurilor legate de sanatatea si securitatea locului de munca
Coordonarea activitatilor in caz de accident
Raportarea prezentei factorilor de risc
Inlaturarea factorilor de risc
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
D. Calitatea rezultatelor obtinute
D.1 Cunoaste si respecta instructiunile de lucru aplicabile
D.2 Colaboreaza eficient cu alte departamente pe probleme de calitate
D.3 Demonstreaza responsabilitatea calitatii in activitatea desfasurata
D.4 Trateaza corespunzator neconformitatile constatate in activitate
D.5 Cand intuieste o posibila problema de calitate, actioneaza prompt pentru evitarea aparitiei acesteia
D.6 Completeaza corespunzator documentele de calitate aplicabile
D.7 Dovedeste responsabilitate in gestionarea si arhivarea documentelor si inregistrarilor calitatii
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
E. Disciplina in munca
E.1 Mentine in buna stare echipamentele din dotare
E.2 Isi anunta absenta motivata din timp si corect
E.3 Respecta programul de lucru
E.4 Utilizeaza in mod responsabil documentatia de lucru
E.5 Este onest cu colegii si superiorii
E.6 Este receptiv la un program de lucru flexibil
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 290 puncte posibile)
 
Grafic nr. 1 – Comparatie intre nivelul de performanta atins de angajat si nivelul maxim de performanta posibil, realizat pe obiective individuale * datele introduse la Nivel obtinut sunt pentru exemplificare

... mai multe fise de evaluare aici >>

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit