Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de post contabil bugetar

de Mihaela Croitoru 07 Feb. 2019 54

Fisa de post contabil bugetar
Ocupantul postului este persoana care isi desfasoara activitatea in compartimentul Buget-contabilitate al oricarei unitati publice sau private si acopera partial sau in totalitate activitatile acestuia.


Iata fisa postului pentru un contabil bugetar in anul 2019, conform PortalInstitutiiPublice.ro:


 


I. Identificarea postului


1. Numele ?i prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Contabil bugetar
 
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 


3. Pozitia in COR / Cod: 331306
 
 [in cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / loca?ia: Buget - Contabilitate
 
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului ?i organigramei firmei.]
 
    5.  Nivelul postului: Executie
 
    6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Sefului de departament
 
 [Pentru punctele 4, 5 ?i 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
 


    II. Descrierea postului
 
    1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului este persoana care isi desfasoara activitatea in compartimentul Buget-contabilitate al oricarei unitati publice sau private si acopera partial sau in totalitate activitatile acestuia.
 
 [in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
    2. Competente personale:
 
    • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    • sa nu aiba antecedente penale;
    • sa fie apt din punct de vedere medical;
 
    3. Descrierea sarcinilor / atribu?iilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei par?i de 100% din salariul de baza.
    • este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor ?i prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa;
    • este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune.
 
Atributii
 
    • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu; in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici;
    • sa ?ntocmeasca si sa completeze documentele primare si statele de plata ?i efectueaza plata salariilor;
    • sa se asigure ca gestioneaza ?i ?ine evidenta concediilor medicale;
    • sa verifice si sa raspunda de corectitudinea datelor din centralizatorul de salarii;
    • sa raspunda de emiterea corecta a declaratiei unice 112 si de transmiterea ei catre ANAF;
    • sa introduca si sa raspunda de evidenta cererilor de aderare, modificare, incetare si transfer la programul de pensii facultative, plata ajutoarelor banesti pentru evenimente speciale conform contractului colectiv de munca;
    • sa completeze registrele contabile;
    • sa ?ntocmeasca balanta de verificare, balanta, bilantul anual, inventarul societatii;
    • sa inregistreze modificarile de conturi bancare in programul de salarii si verifica lunar existenta conturilor bancare pentru toti salariatii;
    • sa actualizeze in programul de salarii datele persoanelor intretinute, tinand cont de data de sfarsit a deducerii personale si de documentele specifice conform prevederilor legale;
    • sa asigure realizarea controlului intern/ managerial si controlul financiar preventive;
    • sa realizeze angajarea, ordonantarea si plata cheltuielilor;
    • sa asigure organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
    • sa intocmeasca documentele de plata necesare pentru concediul de odihna, pensiile alimentare, popririle bancare sau financiare pe baza documentelor transmise de instante de judecata, ANAF, executori judecatoresti si le inregistreaza in programul de salarii;
    • sa intocmeasca sau sa verifice angajamentele de plata si ordonantele de plata aferente salariilor;
    • sa pastreze confidentialitatea datelorsi informatiilor la care are acces prin exercitarea atributiilor;
    • sa colaboreze cu serviciul de asistenta sociala pentru evidenta persoanelor cu certificate de incadrare in grad de handicap;
    • sa transmita fluturasii de salariu prin intermediul programului de salarizare;
    • sa transmita documentele specific
    • se asigura ca intocme?te situa?ii financiare ?i rapoarte la solicitarea Adunarii Generale a Asocia?ilor, a Administratorului / Directorului General, a Directorului Comercial sau a altor persoane abilitate;
    • se asigura ca urmareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil si asigura respectarea acesteia;
    • se asigura de cooperarea cu Consilierul Juridic al firmei cu privire la legisla?ia economica in vigoare;
    • se asigura ca elaboreaza bilantul contabil al firmei la sfar?itul fiecarui an financiar;
    • se asigura ca realizeaza contul de rezultate ?i al balantei;
    • se asigura ca elaboreaza tabloul de disponibilitati;
    • se asigura ca verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane;
    • se asigura ca organizeaza acordarea concediului de odihna ?i a zilelor libere pentru personalul din subordine;
    • se asigura ca stabile?te conform structurii organizatorice ?i a ROF sarcinile ?i responsabilita?ile personalului din subordine, in baza fi?elor de post;
    • se asigura ca exercita permanent sau temporar, prin delegarea competen?elor, acele atribu?ii specifice specialita?ii sale, stabilite prin actul constitutiv al societa?ii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal;
    • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca;
    • sa transmita raportul de informatii;
    • sa intre?ina si sa actualizeze baza de rapoarte;
    • sa arhiveze documentele specifice;
    • sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
    • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
    • sa respecte cu strictete regulile de protec?ie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfa?oara serviciul;
    • sa acorde ajutor, atat cat este ra?ional posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;



...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>


 


 

Autor: Mihaela Croitoru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016