Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de post inspector de specialitate in administratia publica

de Mihaela Croitoru 23 Ian. 2019 827

Fisa de post inspector de specialitate in administratia publica
Ocupantul postului dezvolta si analizeaza politicile referitoare la proiectarea, implementarea si modificarea operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale.


Iata fisa postului pentru un inspector de specialitate in administratia publica in 2019, conform PortalInstitutiiPublice.ro:
 
Identificarea postului


1. Numele si prenumele titularului: ............
 
2.   Denumirea postului: Inspector de specialitate in administratia publica  [Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 242203 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4.   Departamentul / locatia: Administratia publica [Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 


5.  Nivelul postului: Executie
 
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
 
Se subordoneaza Sefului de departament/ directorului institutiei [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
 
Descrierea postului


1. Scopul general al postului
 
Ocupantul postului dezvolta si analizeaza politicile referitoare la proiectarea, implementarea si modificarea operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale.  [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Competente personale:  


sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);  


sa nu aiba antecedente penale;


sa fie apt din punct de vedere medical.
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
 
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.


este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa 


este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;  
 
Atributii
 



  • sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu

  • sunt dispuse de sefi ierarhici ? sa respecte legea functionarului public si a celei specifice domeniului de activitate

  • sa dezvolte si sa analizeze politicile referitoare la proiectarea, implementarea si operatiunilor si programelor guvernamentale si comerciale

  • sa comunice contravaloarea produselor / serviciilor catre clienti

  • sa asigure corecta desfasurare si indeplinire a sarcinilor ce ii revin pentru oferirea serviciilor catre beneficiar

  • sa intocmeasca prompt documentele necesare oferirii serviciilor catre beneficiar, conform legislatiei in vigoare

  • sa informeze corect si prompt beneciarul, cu privire la modificarile legislative sau de procedura, care sunt de interes pentru beneficiarul si contribuabilul serviciului public

  • sa ?nregistreze si sa realizeze prelucrarea informatiilor cu respectarea protectiei datelor personale

  • sa aiba ?n vedere efectuarea de controale, revizii, interventii pentru eliminarea deficientelor si incidentelor aparute

  • sa aplice politicile functionarului public ?n relatiile cu clientii

  • sa pregateasca documentele financiare

  • sa ia initiativa cu privire la masurile corective ?n cazul aparitiei problemelor

  • sa se implice ?n optimizarea proceselor conform atributiilor si rolului sau in institutie

  • sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca

  • sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei

  • sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;  

  • sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;

  • sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;

  • sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;

  • sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;

  • sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;

  • sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi ? sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;

  • sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.  [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.  Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]


 
4. Obligatii si Restrictii:  
 
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale; 


sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;


este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;  


5.Conditiile de lucru ale postului
 
Desfasurarea activitatii - ?n birou Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
 
a. Conditii de formare profesionala  Participa la sesiuni de formare si perfectionare. [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)


Doar in situatii de urgenta [De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
 
Specificatiile postului
 
1. Nivelul de studii – Studii superioare [Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
 
2. Aptitudini si competente personale



  • incredere in sine;

  • gandire laterala

  •  atentie;

  •  ascultare activa

  • indemanare;

  • concentrare;

  •  punctualitate;

  •  capacitatea de a invata;

  •  aptitudini tehnice

  • limba straina;

  •  orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita

  • dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte


[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
 
3. Program de lucru
 
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
 
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,                   S-D: .................................................. Data  Numele si semnatura titularului postului,                                                         Numele si semnatura superiorului ierarhic,
 
 
A P R O B A T  Director General


 

Autor: Mihaela Croitoru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016