Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de post pentru arhivist

de Mihaela Croitoru 01 Iul. 2019 174

Fisa de post pentru arhivist
Ocupantul postului colecteaza, evalueaza, arhiveaza si gestioneaza documentele pentru a asigura buna pastrare si rapida identificare a acestora. Desigur ca in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.


Fisa de post pentru arhivist


I.    Identificarea postului


1.    Numele si prenumele titularului: ............


2.  Denumirea postului: Arhivist
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]


3.    Pozitia in COR / Cod: 262101
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]


4.  Departamentul / locatia: Arhiva


[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]


5.    Nivelul postului: Executie


6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):


Se subordoneaza Directorului.


[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


 


II.    Descrierea postului



1.    Scopul general al postului


Ocupantul postului colecteaza, evalueaza, arhiveaza si gestioneaza documentele pentru a asigura buna pastrare si rapida identificare a acestora.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]


2.    Competente personale:


sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului


Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.


este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
•    sa asigure prelucrarea colectiilor de documente
•    sa asigure accesul optim al utilizatorului la documentele arhivate in conformitate cu legislatia in vigoare
•    sa asigure conservarea informatiilor si arhivarea acestora
•    sa stabileasca valoarea istorica si practica a documentelor
•    sa elaboreze instrumentele de lucru pentru pastrarea in siguranta a inregistrarilor si documentelor de valoare
•    sa asigure constituirea si administrarea arhivei conform criteriilor stabilite in nomenclator
•    sa asigure corecta ?ntocmire a documentelor care asigura gestionarea documentelor si a informatiilor arhivate
•    sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
•    sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.


Protectia datelor cu caracter personal
•    sa respecte cu strictete procedurile interne referitoare la protectia datelor cu caracter personal, precum si procedurile privind securitatea informatica;
•    sa pastreze in conditii de strictete parolele si mijloacele tehnice de acces la datele cu caracter personal pe care le prelucreaza in virtutea atributiilor sale de serviciu;
•    nu va divulga nimanui si nu va permite nimanui sa ia cunostinta de parolele si mijloacele tehnice de acces in sistemele informatice pe care le utilizeaza in desfasurarea atributiilor de serviciu;
•    nu va copia pe suport fizic niciun fel de date cu caracter personal disponibile in sistemele informatice ale societatii, cu exceptia situatiilor in care aceasta activitate se regaseste in atributiile sale de serviciu sau a fost autorizata de catre superiorul sau ierarhic;
•    sa interzica in mod efectiv si sa impiedice accesul oricarui alt salariat la canalele de accesare a datelor personale disponibile pe computerul societatii cu ajutorul caruia isi desfasoara activitatea;
•    sa manipuleze datele cu caracter personal stocate pe suport fizic la care are acces in virtutea atributiilor sale cu cea mai mare precautie, atât in ce priveste conservarea suporturilor cât si in ce priveste depunerea lor in locurile si in conditiile stabilite in procedurile de lucru;
•    nu va divulga nimanui datele cu caracter personal la care are acces, atât in mod nemijlocit cât si, eventual, in mod mediat, cu exceptia situatiilor in care comunicarea datelor cu caracter personal se regaseste in atributiile sale de serviciu sau a fost autorizata de catre superiorul sau ierarhic;
•    nu va transmite pe suport informatic si nici pe un altfel de suport date cu caracter personal catre sisteme informatice care nu se afla sub controlul societatii sau care sunt accesibile in afara societatii, inclusiv stick-uri USB, HDD, discuri rigide, casute de e-mail, foldere accesibile via FTP sau orice alt mijloc ethnic;


 


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>


 


 

Autor: Mihaela Croitoru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016