Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa de post pentru facturist

de Mara Dobrin 03 Iun. 2019 305

Fisa de post pentru facturist
Ocupantul postului se preocupa de inregistrarea facturilor si reclamatiile clientilor, repartizandu-le corespunzator.


I.    Identificarea postului


1.    Numele si prenumele titularului: ............


2.   Denumirea postului: Facturist


[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]


3.    Pozitia in COR / Cod: 432202


 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]


4.   Departamentul / locatia: Economic


[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]


5.     Nivelul postului: Executie


6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):


Se subordoneaza ?efului de birou


 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului


1.    Scopul general al postului


Ocupantul postului se preocupa de inregistrarea facturilor si reclamatiile clientilor, repartizându-le corespunzator.


 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]


2.    Competente personale:


sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului


Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.


este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii


•    sa efectueze cercetari pentru a veni cu o solutie sau raspuns
•    sa asigure efectuarea platilor
•    sa introduca facturi de la furnizori in programul de gestiune
•    factureazaa marfa catre clienti
•    sa efectueze operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor
•    sa inregistreze si sa trimita spre solutionare reclamatiile clientilor
•    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa introduca avize de expeditie
•    sa urmareasca si sa indosarieze facturi
•    sa inregistreze reclamatii sa le trimita spre soluzionare
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.


[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]


4. Indicatori de performanta


•    Cresterea cu 10% pe an a calitatii activitatii din punct de vedere tehnic
•    Comunicarea cu oamenii din afara organizatiei, cum prezinta compania catre clienti
•    Gradul de multumire al clientilor referitor la serviciile primite


5. Obligatii si Restrictii:


nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
6.Conditiile de lucru ale postului


a.    Desfasurarea activitatii


Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;


Acesta isi desfasoara activitatea in birou.


Va fi raspunzator pentru:
Sisteme si subsisteme


b.    Conditii de formare profesionala


 Participa la sesiuni de formare si perfectionare, prezentari si intâlniri tematice.


c.    Mijloace specifice de transmitere a informatiei


Sistem informatic


[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]


d.    Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)


•    Doar in situatii de urgenta


[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III.    Specificatiile postului


1.    Nivelul de studii - medii
Pregatire profesionala in domeniu.


[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]


2. Aptitudini personale


-    incredere in sine;
-    gandire laterala
-    operativitate;
-    atentie;
-    ascultare activa
-    indemanare;
-    concentrare;
-    punctualitate;
-    capacitatea de a invata;
-    aptitudini tehnice;
-    limba straina;
-    dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte


 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]


3. Program de lucru


Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.


Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
               S-D: ..................................................


Data


Numele si semnatura titularului postului,                     Numele si semnatura superiorului ierarhic,


 


APROBAT
Director General


 
Sursa: PortalCodulMuncii


 


 

Autor: Mara Dobrin



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016