Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa postului pentru inspector urmarire contracte achizitii publice

de Mihaela Croitoru 04 Nov. 2019 222

Fisa postului pentru inspector urmarire contracte achizitii publice
Va precizam ca scopul principal al postului este indeplinirea sarcinilor si atributiilor legate de urmarirea contractelor de achizitie publica, conform fisei postului. Informatii generale privind postul:


Denumirea postului – INSPECTOR URMARIRE CONTRACTE ACHIZITII PUBLICE


Nivelul postului – de executie


Scopul principal al postului - indeplinirea sarcinilor si atributiilor legate de urmarirea contractelor de achizitie publica, conform fisei postului


Conditii specifice pentru ocuparea postului


Studii de specialitate - studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, juridice sau administratie;


Perfectionari (specializari) – cursuri de specialitate in domeniul achizitiilor publice


Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet - nivel mediu
 
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- engleza sau franceza – nivel de baza


Abilitati, calitati si aptitudini necesare - capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru, obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei publice, si loialitate fata de lege si fidelitate fata de institutia primarului;


Cerinte specifice - bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de incompatibilitate si conflicte de interese prevazute de lege  pentru ocuparea unei functii publice, cunoasterea actelor normative ce reglementeaza domeniul agricol, fond funciar si cadastru;
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): -


Atributiile postului:


urmarirea respectarii contractelor de achizitii publice din punct de vedere al respectarii valorilor si termenelor, confirmarea realitatii regularitatii si legalitatii platilor aferente contractelor facandu-se de compartimentele care au propus si solicitat achizitia publica respectiva.
tine evidetta contractelor ce au ca obiect achizitiile publice de bunuri, servicii sau activitati.
urmareste executarea contractelor de achizitii si informeaza sefii ierarhici ori de cate cate ori apar incalcari ale clauzelor contractuale;
face parte din comisiile de receptie a bunurilor/serviciilor sau lucrarilor care fac obiectul contractului, pregateste documentatia necesara realizarii receptiei, verifica respectarea de catre acestea a prevederilor caietului de sarcini/specificatiiilor tehnice si a celorlalte prevederi aferente documentatiei de atribuire;
urmareste modalitatea de decontare a serviciilor prestare/lucrarilor efectuate;
colecteaza si tine evidenta tuturor documentelor de progres intocmite de catre furnizor/contractant;
intocmeste informari de specialitate, pentru fiecare contract in parte, privind progresul indeplinirii obligatiilor contractuale de catre parti;
ia toate masurile necesare pentru ca toate modificarile propuse furnizor sa se incadreze in dispozitiile Legii nr.98/2016 privind achizitiile publice sau ale Legii nr.99/2016 privind achizitiile publice sectoriale;
urmareste si prezinta siituatia la zi cu privire la executarea garantiei de buna executie de catre furnizor/contractant;
realizeaza un rezumat al platilor contractuale efectuate si care trebuie efectuate;
mentine legatura cu reprezentantii furnizorului/contractorului pentru a preintampina eventualele probleme ce pot aparea pe perioada de derulare/executare a contractului;
intocmeste procese-verbale ale eventualelor sedinte desfasurate cu reprezentantii furnizorilor/contractantului si asigura arhivarea corespunzatoare a acestora;
face propuneri de calculare de penalitati sau retineri din executia de buna garamtie in situatia neindeplinirii prevederilor contractuale de catre furnizor/contractant;  
arhiveaza toate documentele aferente derularii si executarii contractelor de achizitie publica;
Colaboreaza cu celelalte compartimente functionale din cadrul Primariei la fundamentarea programelor anuale de achizitii publice


 


...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>

Autor: Mihaela Croitoru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016