Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Fisa postului pentru sef birou agricol

de Mihaela Croitoru 03 Aug. 2018 213

Fisa postului pentru sef birou agricol
Scopul principal al postului - indeplinirea sarcinilor si atributiilor prevazute de legile fondului funciar, registrului agricol si cadastru.


Informatii generale privind postul


Denumirea postului – SEF BIROU AGRICOL cod COR 213229


Nivelul postului – de executie


Scopul principal al postului – indeplinirea sarcinilor si atributiilor prevazute de legile fondului funciar, registrului agricol si cadastru.  


 


Conditii specifice pentru ocuparea postului


Studii de specialitate - studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, juridice sau administratie.


Perfectionari (specializari) – Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) – MS Office si Internet – nivel mediu
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere) – engleza sau franceza – nivel de baza


Abilitati, calitati si aptitudini necesare – capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru, obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei publice, si loialitate fata de lege si fidelitate fata de institutia primarului.
Cerinte specifice - bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de incompatibilitate si conflicte de interese prevazute de lege  pentru ocuparea unei functii publice, cunoasterea actelor normative ce reglementeaza domeniul agricol, fond funciar si cadastru.
Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): –


Atributiile postului:



  • urmareste modul in care detinatorii de terenuri asigura cultivarea acestora;

  • tine evidenta in Registrul Agricol, furnizeaza date pentru completarea si tinerea la zi a acestuia;

  • participa la actiunea de delimitare a teritoriului administrativ al comunei si pentru conservarea punctelor de hotar, materializate prin borne;

  • constituie si actualizeaza evidenta proprietatilor imobiliare si a modificarilor acestora;

  • constituie si actualizeaza evidenta terenurilor care fac parte din domeniul public sau privat;

  • delimiteaza exploatatiile agricole din teritoriul administrativ al comunei;

  • acorda consultanta agricola, urmareste aplicarea prevederilor legislatiei in vigoare;

  • intocmeste documentatiile necesare pentru acordarea de sprijin producatorilor agricoli si urmareste realizarea acestor actiuni, conform legii;

  • tine evidenta circulatiei terenurilor agricole pe planurile cadastrale, respectiv a registrului de vanzare a terenurilor agricole;

  • elibereaza adeverinte la cererea contribuabililor, precum si acte doveditoare, existente in arhiva primariei;

  • nu elibereaza acte (adeverinte, autorizatii, certificate de producator, bilete de proprietate etc.), fara verificarea prealabila a datoriilor catre bugetul local;

  • intocmeste statistica cu privire la cadastru si registru agricol si o inainteaza la structurile care realizeaza centralizarea acestor date;

  • intocmeste lucrari si tine corespondenta privind fondul funciar;

  • analizeaza, verifica si intocmeste formalitatile necesare pentru inaintarea dosarelor la comisia de fond funciar, in vederea validarii acestora;


 


...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>


 


 


 


 

Autor: Mihaela Croitoru



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Abonare newsletter

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016