Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Model fisa postului Director Executiv

de Marius Matei 21 Oct. 2015 5353

Model fisa postului Director Executiv
Fisa postului este obligatorie pentru orice institutie publica si reprezinta documentul care stabileste caracteristicile postului, de la obiective, la sarcinile si responsabilitatile fiecarui angajat.


Va prezentam in continuare un model de FISA POSTULUI pentru Director Executiv

Fisa postului Director Executiv

Identificarea postului

Numele si prenumele titularului: ................

Denumirea postului: Director Executiv
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

Pozitia in COR / Cod: 121116
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor. In acest  caz, codul mentionat este pentru pozitia de Director Adjunct.]


Departamentul / locatia: Top Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

Nivelul postului:
Conducere / coordonare: Top
Executie: Nu este cazul

Relatiile:
Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
se subordoneaza: Directorului General
are in subordine: Directorul Tehnic, Directorul Economic, Sefii de Departamente
Functionale (colaborare, pe orizontala): Intern, cu toate departamentele functionale din firma, extern cu furnizorii
Reprezentare (colaborare, consultanta): Este reprezentantul firmei, in limita responsabilitatilor  acordate, in relatiile cu sindicatele, cu autoritatile publice locale si centrale. De asemenea reprezinta firma in relatiile cu furnizorii, cu managementul altor firme etc.
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

Descrierea postului

Scopul general al postului
Gestionarea eficienta a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare si  informationale in concordanta cu politica si strategia firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

Obiectivele postului
Promovarea firmei si utilizarea integrala a capacitatii de lucru a acesteia, prin  identificarea de noi clienti si contractarea de proiecte.
Coordonarea si  armonizarea obiectivelor firmei cu resursele disponibile.
Conducerea si asigurarea echilibrului intre functiunile firmei: dezvoltare, marketing, productie, resurse umane, comercial.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]

Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Fundamenteaza prognozarea serviciilor firmei pentru anul curent si in perspectiva.
Aproba perfectarea contractelor cu beneficiarii si alti prestatori si a actelor aditionale.
Asigura intocmirea programelor operative ale firmei (trimestriale si lunare) si resurselor necesare pe contracte, precum si actualizarea acestora in functie de realizari.
Aproba  programul de masuri tehnico-organizatorice necesare asigurarii Securitatii si Sanatatii in Munca si a protectiei ecologice.
Avizeaza necesarul de echipamente si materiale specifice de Securitatea si Sanatatea Muncii, conform programului aprobat.
Gestioneaza impreuna cu Directorul Economic potentialul tehnologic, material, financiar si uman al firmei.
Dispune organizarea controlului financiar intern si a inventarierii anuale generale a patrimoniului firmei.
Asigura coordonarea periodica a sedintelor echipei de conducere la nivel de firma.
Dispune analiza rapoartelor si dispozitiilor de control intern si extern, pe linie de  calitate si mediu si dispune inlaturarea neconformitatilor sesizate si a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora.
Asigura accesul organelor de control extern si intern la documentele firmei cu ocazia inspectiilor si auditurilor.
Stabileste conform  structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine.
Face propuneri privind angajarea, promovarea si concedierea  personalului cu functii de conducere si coordonare proiecte.
Aproba  sistemul de bonusare conform Regulamentului Intern si procedurilor specifice firmei.
Coordoneaza si participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor si mentine o legatura stransa cu reprezentantii sindicatelor.
Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]

Descrierea responsabilitatilor postului

a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
Asigura un cadru optim pentru mentinerea unor relatii bune intre management si angajati.
Asigura reprezentarea si apararea intereselor si imaginii firmei in relatiile cu autoritatile publice centrale si locale.
Asigura mentinerea unor relatii de buna colaborare intre toate departamentele firmei.
b) Fata de echipamentul din dotare
Raspunde de functionarea in bune conditii a echipamentului, aparaturii si utilajelor din dotarea firmei.
Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a echipamentului, aparaturii si utilajelor din dotare, de catre intreg personalul din subordine.
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c) In raport cu obiectivele postului
Raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru atingerea obiectivelor firmei.
Raspunde de organizarea generala a activitatilor, urmarind asigurarea  cu forta de munca si organizarea optima a programului de lucru, in raport cu obiectivele propuse.
Raspunde de masurile luate pentru folosirea la maximum a capacitatilor de productie, utilizarea completa a timpului de lucru si cresterea productivitatii muncii.
Raspunde de respectarea angajamentelor contractuale scrise si / sau verbale fata de clienti si fata de furnizori.
Raspunde de respectarea hotararilor Consiliului de Administratie si a deciziilor Comitetului de Directie.
Raspunde de informarea operativa a Directorului General asupra desfasurarii activitatii firmei, asupra principalelor probleme survenite si a masurilor adoptate.
Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
Raspunde de mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
d) Privind securitatea si sanatatea muncii
Raspunde de asigurarea unui mediu de lucru sanatos in firma.
Respecta normele de Securitate si Sanatate a Muncii si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti angajatii din subordine.
Raspunde de efectuarea instruirii periodice la locul de munca a tuturor angajatilor din subordine.
Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine.
Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat.
Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.
e) Privind regulamentele / procedurile de lucru
Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare de catre intreg personalul din subordine.
Respecta si aplica politicile generale ale firmei si raspunde de insusirea si respectarea acestora de intreg personalul din subordine.
Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.

... gasiti fise de post complete aici >>
Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit