Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cerere pentru acordarea transei de vechime

de InfoInstitutii.ro 12 Dec. 2013 11135

Cerere pentru acordarea transei de vechime
Salariatii sectorului bugetar pot solicita acorda transei de vechime, in conditiile stabilite de lege, prin completarea urmatoarei decizii:


Denumire angajator
 
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
 
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
 
Nr.de inregistrare
 
Data inregistrarii
 
 
 
 
                               DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
 
 
     privind acordarea transei de vechime doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________
 
 
 
     Avand in vedere:
 
 
     - Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
 
     - Legea-cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
 
     - OUG nr.84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal-bugetare;
 
 
      In temeiul prevederilor art. 2 din OUG 84/2012 si ale art. 11 alin. (3) din Legea nr.284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
 
                             
                              DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
 
      Art. 1 (1) Incepand cu data de_________________, in conformitate cu prevederile art.2 din OUG 84/2012 si ale art.11 alin. (3) din Legea nr.284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, doamna/domnul ____________, avand functia de ________________ clasa ____
gradul profesional ________ gradatia _____ clasa de salarizare ________ in cadrul_________________, avanseaza in gradatia __________ corespunzatoare transei de vechime in munca si beneficiaza de clasa de salarizare ___________.
 
     (2) Cu aceeasi data, cuantumul brut al salariului de baza lunar al doamnei/domnului ___________________ este de _______________, constituit din ______________________.
 
     Art. 2 Prezenta(ul) decizie/ordin/dispozitie poate fi contestata la instanta de contencios administrativ competenta, respectiv _________________________, in termen de __________(a se vedea termenele stipulate la art. 11 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului
administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare) de zile de la data comunicarii.
 
     Art. 3 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei decizii.
 
 
 
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
 
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
 
Stampila angajatorului
 
Comunicata in data de__________________
 
Nume/Prenume:
 
Semnatura functionarului public:

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 4 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016