Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cerere pentru exercitarea temporara a unei functii publice de conducere

de InfoInstitutii.ro 20 Dec. 2013 5475

Cerere pentru exercitarea temporara a unei functii publice de conducere
Decizia de exercitare cu caracter temporar a unei functii publice de conducere se completeaza dupa modelul urmator:


Denumire angajator
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
Nr.de inregistrare
Data inregistrarii
 
 
                DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
        privind exercitarea cu caracter temporar a unei functii publice de conducere de catre doamna/domnul_____________
 
 
Avand in vedere:
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea - cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- HG nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare;
- OUG nr.84/2012 privind stabilirea salariilor personalului din sectorul bugetar in anul 2013, prorogarea unor termene din acte normative, precum si unele masuri fiscal bugetar;
- Decizia/Ordinul/Dispozitia nr.___________ privind numirea doamnei/domnului ________________ in functia publica de executie;
- Avizul ANFP privind propunerea doamnei/domnului__________________ pentru exercitarea functiei publice de conducere de ___________________________;
In temeiul prevederilor art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
 
 
                  DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
 
Art. 1 (1) Incepand cu data de________________, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (2) din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, doamna/domnul____________________________ exercita cu caracter temporar pentru o perioada de _________ (maxim 6 luni) functia publica de conducere de _______________, gradul _____, clasa de salarizare ____________din anexa nr._ cap._ lit._, din Legea nr.284/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, in cadrul
_____________________.
(2) Fisa postului aferenta acestei functii publice se anexeaza la prezenta(ul).
 
Art. 2 Cu aceeasi data, in conformitate cu prevederile art. 11 si art. 33 din Legea - cadru nr. 284/2010, coroborat cu art.2 din OUG 84/2012, doamna/domnul_________________ beneficiaza de un salariu de baza lunar de _____________________ lei, rezultat din insumarea urmatoarelor elemente_____________________________
Art. 3 - Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ ordin/ dispozitii.
 
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
 
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
 
Stampila angajatorului
 
Comunicata in data de__________________
 
Nume/Prenume:
 
Semnatura functionarului public:

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 3 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016