Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dispozitie de aprobare a incetarii raportului de serviciu

de InfoInstitutii.ro 27 Dec. 2013 4764

Dispozitie de aprobare a incetarii raportului de serviciu
Angajatorul autoritatii sau institutiei publice va aproba incetarea raportului de serviciu a unui salariat prin completarea urmatoarei dispozitii:


Denumire angajator
 
Date de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
 
Date de contact ale angajatorului (telefon, fax)
 
Nr.de inregistrare
 
Data inregistrarii
 
 
                  DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE
 
 
     privind incetarea raporturilor de serviciu ale doamnei/domnului_____________, avand functia de_____________, in cadrul compartimentului___________________
 
 
     Avand in vedere cererea doamnei(domnului)__________________, inregistrata la______(denumirea unitatii)________________ cu nr._____________, prin care aceasta/acesta solicita incetarea raportului de serviciu prin acordul partilor, consemnat in scris;
 
     In temeiul prevederilor art. 97, lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
 
_____(conducatorul unitatii)_____________________emite prezenta/prezentul
 
 
                  DECIZIE/ORDIN/DISPOZITIE:
 
Art. 1 Se aproba incetarea raportului de serviciu al doamnei/domnului _______________________________, avand functia de_______________, clasa _____ gradul profesional ________ gradatia _______ clasa de salarizare ___________ in cadrul compartimentului _________________, incepand cu data de _____________________, prin acordul partilor, consemnat in scris, conform prevederilor art. 97, lit. b) din Legea nr.188/1999, privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
 
Art. 2 Compartimentul Resurse Umane si Compartimentul financiar-contabil vor duce la indeplinire prevederile prezentei(ului) decizii/ordin/dispozitii.
 
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului,
(persoana care potrivit legii /actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii)
 
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului,
 
Stampila angajatorului
 
Comunicata in data de__________________
 
Nume/Prenume:
 
Semnatura functionarului public:

 
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016