Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Procedura de transfer pentru angajatii din Institutiile Publice

de Ioana Stoica 30 Apr. 2014 18094 1

Procedura de transfer pentru angajatii din Institutiile Publice
Transferul functionarilor publice se poate realiza, conform art. 90 alin. (1) din Legea nr.188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, atat in interesul institutiei publice, cat si la cererea salariatului.


Transferul la cerere se realizeaza intr-o functie publica de aceeasi categorie, clasa si grad profesional sau intr-o functie publica de nivel inferior, in urma aprobarii cererii de transfer a functionarului public de catre conducatorul autoritatii sau institutiei publice la care se solicita transferul. In acest caz, transferul poate avea loc numai intre autoritati sau institutii publice din administratia publica centrala, intre autoritati administrative autonome sau intre autoritati si institutii publice din administratia publica locala.

In cazul functionarilor publici de conducere, transferul se poate realiza pe functii publice de conducere de acelasi nivel sau de nivel inferior, ale caror conditii de ocupare si experienta profesionala necesara in vederea ocuparii sunt similare cu cele ale functiei de pe care se efectueaza transferul, cu respectarea urmatoarelor conditii:

1. Transferul se poate face intr-o functie publica pentru care sunt indeplinite conditiile specifice prevazute in fisa postului.
2. Transferul in interesul serviciului se face intr-o functie publica de aceeasi categorie, clasa si grad profesional cu functia publica detinuta de functionarul public sau intr-o functie publica de nivel inferior.
3. Transferul la cerere se face intr-o functie publica de aceeasi categorie, clasa si grad profesional sau intr-o functie publica de nivel inferior, in urma aprobarii cererii de transfer a functionarului public de catre conducatorul autoritatii sau institutiei publice la care se solicita transferul. In acest caz, transferul poate avea loc numai intre autoritati sau institutii publice din administratia publica centrala, intre autoritati administrative autonome ori, dupa caz, intre autoritati sau institutii publice din administratia publica locala.

Autoritatile sau institutiile publice intre care se realizeaza transferul sunt obligate sa verifice indeplinirea conditiei de similaritate a conditiilor de ocupare si a experientei profesionale.

In cazul inaltilor functionari publici, transferul la cerere se poate dispune de persoana care are competenta legala de numire in functia publica, la solicitarea motivata a inaltului functionar public si cu aprobarea conducatorului autoritatii sau institutiei publice in a carei structura se gaseste functia publica vacanta pe care urmeaza a fi transferat, cu indeplinirea conditiilor specifice prevazute pentru functia publica de conducere sau de executie respectiva si cu respectarea publicitatii functiilor publice vacante care pot fi ocupate prin transfer la cerere.

Cererea formulata de functionarul public trebuie aprobata si de conducatorul institutiei sau autoritatii in care functionarul public in cauza isi desfasoara activitatea.


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.55 din 31 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

1 comentarii
Lupu Mirela 28-Dec-2016 16:40:27
Daca sunt angajata in cadrul primÄ?riei ma pot transfera in cadrul Anaf la o agentie fiscala din acelasi oras?Merci

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016