Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Regulamentul intern al institutiilor publice

de Ana Tudor 09 Iun. 2014 2489

Regulamentul intern al institutiilor publice
Regulamentul intern al institutiilor publice reprezinta un act juridic al angajatorului, elaborat cu consultarea sindicatului sau a reprezentantilor salariatilor.


Prin intermediul regulamentului intern vor fi stabilite o serie de reguli, atat disciplinare, cat si profesionale, aplicabile la locul de munca, prin care conducerea institutiei publice isi va fundamenta unele decizii.

In plus, regulamentul intern al institutiilor publice in 2014 cuprinde si criterii de evaluare a salariatilor.

In urma modificarii denumirii - regulament de ordine interioara, in regulament intern - nu a fost inlocuit doar numele. Inainte, regulamentul de ordine interioara era intocmit de angajator impreuna cu sindicatele, in timp ce acum, regulamentul intern reprezinta un act unilateral al angajatorului, la elaborarea caruia salariatii sunt numai consultati.

Atentie! Regulamentul intern este obligatoriu pentru toti participantii la raporturile de munca ce se deruleaza intr-o institutie publica si produce efecte obligatorii.

Angajatii institutiilor publice care nu respecta prevederile regulamentului intern vor fi trasi la raspundere pe motiv de abatere disciplinara si pot fi chiar si santionati.

Legea prevede ca modul concret de informare a fiecarui angajat cu privire la continutul regulamentului intern se stabileste prin contractul colectiv de munca aplicabil sau chiar prin continutul acestuia.


Autor: Ana Tudor



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016