Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reorganizarea institutiilor bugetare

de Ana Tudor 18 Feb. 2014 2889

Reorganizarea institutiilor bugetare
Numarul total al functiilor de conducere din cadrul fiecarei autoritati sau institutii publice care are personal contractual trebuie sa fie de maximum 12% din numarol total al posturilor aprobate. Astfel, fiecare institutie si autoritate publica este obligata sa isi modifice structurile functionale, prin aplicarea cotei de 12%, astfel:


- in cazul in care numarul rezultat este mai mic de unu, acesta se rotunjeste la intreg;
- in cazul in care numarul rezultat este mai mare de unu, acesta se rotunjeste la numarul intreg imediat superior acestuia, daca fractiunea este mai mare de 0,50;

Reorganizarea institutiilor poate duce la modificarea structurii functionale, daca se respecta urmatoarele criterii:

- pentru constituirea unui birou este necesar un numar de minimum 5 posturi de executie;
- pentru constituirea unui serviciu este necesar un numar de minimum 7 posturi de executie;
- pentru constituirea unei directii este necesar un numar de minimum 15 de posturi de executie;
- pentru constituirea unei directii generale este necesar un numar de minimum 25 de posturi de executie;

Scopul reorganizarii institutiilor bugetare nu este neaparat cel al concedierii sau desfiintarii posturilor vacante.

Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.77/2013 pentru stabilirea masurilor referitoare la asigurarea functionalitatii administratiei publice locale, a numarului de posturi si reducerea cheltuielilor la institutiile si autoritatile publice din subordinea, sub autoritatea sau in coordonarea Guvernului si a ministerelor, prevede reorganizarea mai multor institutii publice, prin masuri ca:

- desfiintarea posturilor vacante; 
- trecerea pe functii de executie a unor titulari ai functiilor de conducere care nu au in subordine suficienti subordonati pentru a-si justifica pozitia;

Conducerea unei institutii publice isi poate fundamenta deciziile pe baza regulamentului intern, pe care le poate prezenta chiar si in instanta, in cazul in care se judeca cu salariatul sau inspectorul de munca, cu conditia ca regulamentul intern sa fie corect alcatuit din punct de vedere juridic.

Regulamentul intern reprezinta un document juridic, realizat de angajatori, cu consultarea sindicatului sau a reprezentantilor salariatilor. Acestia vor conveni o serie de reguli disciplinare si profesionale, care urmeaza sa se aplice la locul de munca. In prezent, regulamentul intern include si criteriile de evaluare a angajatilor.

Personalul contractual care nu respecta prevederile regulamentului intern poate fi sanctionat disciplinar.

 
Autor: Ana Tudor



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016