Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

REVISAL: ce institutii nu sunt obligate sa infiinteze registrul de evidenta a salariatilor

de Mara Dobrin 15 Aug. 2017 1878

REVISAL: ce institutii nu sunt obligate sa infiinteze registrul de evidenta a salariatilor
Orice angajator este familiarizat cu aplicatia ReviSal, care reprezinta denumirea prescurtata a "registrului general de evidenta a salariatilor".


In cazul institutiilor/autoritatilor publice sunt exceptate de infiintarea registrului public de evidenta a salariatilor institutiile de aparare, ordine publica si securitate nationala, respectiv Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Afacerilor Interne, Administratia Nationala a Penitenciarelor din cadrul Ministerului Justitiei, Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe, Serviciul de Protectie si Paza, Serviciul de Telecomunicatii Speciale.


Aceste institutii tin evidenta datelor referitoare la personalul militar si la functionarii publici cu statut special, prin registre proprii de evidenta a personalului militar si a functionarilor publici cu statut special.


Atat in cazul registrului public, cat si in cazul registrului privat, angajatorii pot delega obligatia de a infiinta registrul unitatilor fara personalitate juridica – cum sunt punctele de lucru, sucursalele, agentiile sau reprezentantele cu conditia ca anterior sa fi delegat acestor unitati competenta incadrarii personalului prin incheierea contractelor indivi -duale de munca.


Sucursalele, agentiile, reprezentantele sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, precum si unitatile fara personalitate juridica ale institutiilor/autoritatilor publice carora le-a fost delegata competenta incadrarii personalului transmit datele in registrul privat/public la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea.


 


 

Autor: Mara Dobrin



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Abonare newsletter

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit ""

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016