Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Managementul riscurilor in institutiile publice. Reglementari valabile in 2014

de InfoInstitutii.ro 15 Oct. 2014 4014

Managementul riscurilor in institutiile publice. Reglementari valabile in 2014
Ce sunt riscurile intr-o entitate publica? Care este legatura dintre riscuri si obiectivele unei entitati publice? De ce este necesar sa fie gestionate riscurile? Cum se evalueaza riscurile? Cum se accepta riscurile? Care este legatura dintre procedurile de control intern managerial si riscuri?


Iata cateva dintre cele mai importante intrebari ale caror raspunsuri raman vitale pentru profesionistii din institutiile publice.

Concret, ce presupune managementul riscurilor in institutia dvs.?


In principiu, trebuie sa aveti in vedere doua aspecte:
- sa formati structuri organizatorice specifice cu atributii pe partea de management al riscului
- sa elaborati metode si proceduri operationale, al caror punct de plecare il constituie Standardul 11 din Ordinul nr.946/2005.

Managementul Riscurilor in Institutiile Publice in aspecte esentiale:

1. Notiuni generale. Conceptul de management al riscurilor
2. Relatia management al riscurilor – realizarea obiectivelor entitatii publice
3. Expunerea la risc

4. Identificarea riscurilor – formularul de alerta. Exemplificari pe domenii de activitate
5. Analiza riscurilor
6. Evaluarea si ierarhizarea riscurilor
7. Toleranta la risc
8. Controlul riscurilor. Masuri de control care necesita a fi implementate
9. Elaborarea planului de management al riscului. Responsabilitati


Toate aceste informatii sunt prezentate in detaliu in ghidul practic elaborat de specialisti. Detalii mai multe aici >>>
Autor: InfoInstitutii.ro



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.5 din 4 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016