Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Posturi vacante in cadrul Primariei Sfantu Gheorghe

de Marius Matei 26 Ian. 2015 872

Posturi vacante in cadrul Primariei Sfantu Gheorghe
Primaria Sfantu Gheorghe a scos la concurs mai multe posturi ramase vacante dupa ce titularii si-au gasit alte locuri de munca, mai bine platite.


Primarul municipiului Sfantu Gheorghe, Antal Arpad, a declarat ca, din pacate, in administratia locala salariile sunt mici, munca si raspunderea mare, prin urmare pentru multi specialisti reprezinta doar un loc de tranzit.

"Este o problema de sistem. Salariile sunt mici, responsabilitatile sunt mari, volumul de munca este foarte mare si, evident, ca foarte multi pleaca, incercam sa angajam oameni noi. Solutia este simpla, Guvernul ar trebui sa ne lase sa dam salarii mai decente pentru oameni. Nu pot sa tin un jurist cu 900 de lei salariu in primarie. E absurd, e bataie de joc".

"Eu va spun ca fiecare coleg e un erou in felul lui prin faptul ca isi face treaba pentru un salariu de nimic. Deci atata descentralizare sau autonomie locala este in Romania ca nu ai posibilitatea sa dai un salariu de 2.000 de lei chiar daca ai venituri bune. Pana la urma nu iei banii de la stat, nu iei banii de la bugetul central, ci din bugetul local, de ce sa nu poti plati un jurist care sa faca o cariera la primarie? Vine, sta trei luni ca sa poata spune ca a avut un loc de munca, si pleaca la o banca pentru 3.000 de lei.

Am avut o jurista care a plecat la o firma privata si a luat de patru ori mai mult salariu decat a avut la primarie. Cum sa o tin aici, pot sa o rog de dimineata pana seara ca nu o sa ramana, pentru ca pana la urma trebuie sa puna paine pe masa. E o situatie absurda", a afirmat Antal Arpad.

Primaria Sfantu Gheorghe a scos la concurs mai multe posturi, printre care unul de referent la Compartimentul de Stare Civila, un consilier juridic la Directia Finante Publice Municipale, un consilier la Compartimentul de Evidenta si Evaluare a Patrimoniului, un referent la Compartimentul pentru Autorizarea Activitatilor Economice, precum si doua posturi de consilieri la Departamentul Juridic.


Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit