Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Primaria care a renuntat la transportatorii privati

de Cristian Tanase 05 Mai. 2016 326

Primaria care a renuntat la transportatorii privati
Primaria Galati a decis sa renunte la transportul in comun oferit de companiile private din 9 mai, potrivit primarului municipiului, Marius Stan.


Transportul public de persoane din municipiul Galati va fi asigurat doar cu mijloacele de transport ale societatii edilitare SC Transurb, renuntandu-se la transportatorii privati de maxi-taxi care detin 170 de microbuze.

"S-a renuntat la maxi-taxi ca urmare a deciziei Consiliului Local Municipal Galati si ca urmare a asumarii SC Transurb ca va putea acoperi toate traseele", a spus edilul.

Potrivit acestuia, SC Transurb are, in momentul de fata, pe trasee 56 de autobuze si troleibuze si 24 de tramvaie, iar dupa 9 mai, conducerea societatii promite ca va avea 108 autobuze si troleibuze si 35 de tramvaie.

"La aceasta ora, capacitatea totala de transport, la ora de varf, este de 8.100 de persoane pe ora - atatea persoane se pot urca, simultan, in mijloacele de transport in comun - iar dupa 9 mai, cu mijloacele de transport suplimentate ale Transurb, capacitatea de transport va fi de 9.720 de persoane. Deci, teoretic, nu ar trebui sa fie probleme, insa stiu ca mereu exista diferente dintre ce e pe hartie si ce e in realitate", a precizat Marius Stan.

Acesta a adaugat ca, pana la finele anului, Transurb urmeaza sa achizitioneze 14 troleibuze si "daca situatia o va impune", se vor mai achizitiona alte 20 de autobuze second-hand. Edilul a mai precizat ca, daca timp de doua luni, SC Transurb nu va demonstra ca poate sa asigure servicii de calitate in privinta transportului de calatori, administratia locala are posibilitatea legala de a apela din nou la transportatorii privati cu microbuze.

"Exista in Directiva Europeana nr. 1.370 un paragraf care spune ca, in situatia unei perturbari a serviciului sau in cazul riscului iminent de producere a unei asemenea perturbari, masurile de urgenta respective pot lua forma unei atribuiri directe sau a unui acord formal de prelungire a unui contract de servicii publice sau unei cerinte de respectarea anumitor obligatii de serviciu public. Adica putem, in situatie de urgenta, prin atribuire directa, sa apelam la orice privat care poate completa lipsa de servicii a Transurb. Este o punere in tema, nu o amenintare, Transurb trebuie sa inteleaga ca nu sunt stapanii inelelor, avem mijloace de a interveni in mod rapid pentru a reglementa disfunctionalitatile", a explicat Marius Stan.
Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit