Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Senatul a adoptat propunerea care prevede modificarea modului de infiintare a cabinetului primarului sau presedintelui de CJ

de Cristian Tanase 29 Apr. 2015 1031

Senatul a adoptat propunerea care prevede modificarea modului de infiintare a cabinetului primarului sau presedintelui de CJ
Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, privind modul de infiintare si functionare a cabinetului primarului general al Capitalei, al presedintelui de consiliu judetean si cel al primarilor de orase si municipii, va suferi o serie de modificari.


Propunerea legislativa privind modificarea modalitatii de infiintare si functionare a cabinetului primarului general al Capitalei, al presedintelui de consiliu judetean si cel al primarilor de orase si municipii a fost adoptata deja de Senat, in calitate de Camera decizionala.

Propunerea legislativa a UDMR permite autoritatilor executive angajarea unui numar mai mare de persoane ca si consilieri ai primarului si presedintelui de CJ, persoane specializate in diverse profesii, "cu incadrarea in acelasi numar de posturi", se arata in expunerea de motive.

Astfel, articolul 66 din legea amintita a fost modificat in sensul ca primarii comunelor pot infiinta, in limita numarului maxim de posturi aprobate, un post de consilier al primarului.

 "Primarii oraselor, municipiilor si ai municipiilor resedinta de judet pot infiinta, in limita numarului maxim de posturi aprobate, cabinetul primarului, compartiment distinct format din maximum doua posturi la orase si municipii si maximum patru posturi la municipii resedinta de judet. Personalul incadrat pe aceste posturi este numit si eliberat din functie de catre primar", mai stipuleaza articolul 66 in forma admisa de Senat. De asemenea, articolul 66 prevede la alin. 3 ca personalul amintit isi desfasoara activitatea in baza unui contract individual de munca pe durata determinata, incheiat in conditiile legii, pe durata mandatului primarului, iar atributiile personalului sunt stabilite prin dispozitie a primarului.

O alta modificare adusa Legii administratiei publice locale vizeaza articolul 105, care a fost modificat in sensul ca presedintele CJ poate infiinta, in limita numarului maxim de posturi aprobate, cabinetul presedintelui, "compartiment distinct format din maximum patru posturi".

Personalul din cadrul cabinetului presedintelui este numit si eliberat din functie de catre presedintele CJ si isi desfasoara activitatea in baza unui contract individual de munca pe durata determinata si pe durata mandatului presedintelui CJ.

In expunerea de motive a propunerii de lege, initiatorii precizeaza ca modificarile aduse Legii administratiei publice locale nu duc la cresterea cheltuielilor de personal si "nu greveaza bugetul general consolidat nici pe termen scurt, pentru anul curent, nici pe termen lung". Legea are un caracter organic si a fost adoptata de Senat cu unanimitate de voturi (86 de voturi pentru). Legea a fost adoptata tacit in Camera Deputatilor.


Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit