Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

trezoreriile din tara vor accepta platile electronice. Master Card demareaza procedurile de licentiere

de Ioana Stoica 18 Nov. 2014 731

trezoreriile din tara vor accepta platile electronice. Master Card demareaza procedurile de licentiere
Trezoreriile din tara vor accepta in curand plata impozitelor si taxelor de catre contribuabil cu cardul. In acest sens, MasterCard Romania a primit acceptul Ministerului Finantelor Publice pentru a demara procedurile de licentiere a platilor electronice.


Trezoreriile statului vor deveni acceptator al platilor electronice cu carduri MasterCard si Maestro.

Contribuabilii isi vor putea plati cu cardul impozitele si taxele administrate de ANAF, primarii si alte institutii publice la terminalale Trezoreriei, incepand cu luna martie 2015, conform unei ordonante de urgenta, aprobate de Guvern, care reglementeaza implementarea acestei modalitati de plata.

MasterCard a fost prima companie de plati care a comunicat Ministerului Finantelor Publice disponibilitatea pentru licentierea Trezoreriei Statului ca acceptator, in conditiile solicitate, licentierea directa a Trezoreriei putand deveni, astfel, o premiera mondiala, se arata intr-un comunicat al operatorului de plati.

"Proiectul actual, care permite licentierea directa a Trezoreriei Statului si atasarea unei solutii de plata la Spatiul Virtual Privat este, de fapt, solutia optima pe care o cautam, atat pentru contribuabili, cat si pentru stat. Ea permite posesorilor de carduri MasterCard si Maestro sa-si plateasca nu unele taxe, ci toate taxele si impozitele, de oriunde din tara ar decurge acestea, intr-un singur loc, printr-o singura solutie de plata", a declarat in comunicat Cosmin Vladimirescu, directorul general al MasterCard pentru Romania.

 Compania a anuntat ca va depune imediat documentatia necesara pentru licentierea Trezoreriei si va incepe demersurile in cadrul organizatiei pentru tratarea intregului proces cu prioritate.

Procedurile de licentiere si implementare pot dura, potrivit Ministerului Finantelor Publice, intre 6 si 12 luni.


Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Primarii - Taxe si Impozite 2016

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Primarii - Taxe si Impozite 2016"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit