Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce se intampla cu datele din dosarul profesional al functionarului public

de Marius Matei 21 Aug. 2015 969

Ce se intampla cu datele din dosarul profesional al functionarului public
Vom analiza in materialul urmator cine poate multiplica, ori extrage informatii din datele cu caracter personal si profesional inscrise in dosarul profesional al functionarului public.


Datele cu caracter personal si profesional inscrise in dosarul profesional al functionarului public, atat la cele intocmite pe suport hartie, cat si la cele intocmite in format electronic, pot fi accesate doar de urmatoarele persoane, daca depun solicitare scrisa si motivata:

- conducatorul autoritatii sau institutiei publice;
- conducatorul compartimentului in care isi desfasoara activitatea functionarul public sau, dupa caz, alt functionar public care are calitatea de evaluator al functionarului public;
- persoanele imputernicite ale unor autoritati sau institutii publice cu atributii de control;
- presedintele si/sau membrii comisiei de disciplina;
- consilierii juridici din cadrul autoritatii sau institutiei publice in care isi desfasoara activitatea functionarul public titular al dosarului profesional, in situatia in care autoritatea sau institutia publica este parte intr-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru solutionarea cauzei;
- functionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care au atributii in acest sens;
- instantele judecatoresti si organele de cercetare penala.

Conducatorii autoritatilor si institutiilor publice raspund de asigurarea conditiilor de securitate privitoare la elaborarea, modificarea, completarea, pastrarea si transmiterea datelor cu caracter personal si profesional inscrise in registru si in dosarul profesional al functionarului public, atat a celor intocmite pe suport hartie, cat si a celor intocmite in format electronic, precum si de accesul la acestea.

In cazurile de transfer sau de incetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau institutia publica va pastra o copie de pe dosarul profesional si va inmana documentele intocmite pe suport hartie, in original, precum si documentele intocmite in format electronic, pe suport magnetic, pe baza de semnatura, functionarului public.


Datele privind dosarul profesional al functionarului public sunt reglementate de HG nr.432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici.

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit