Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum se alege seful compartimentului de audit public intern intr-o institutie publica

de Marius Matei 07 Sep. 2015 1002

Cum se alege seful compartimentului de audit public intern intr-o institutie publica
Auditul public intern este activitatea functionala independenta si obiectiva, care ofera asigurari si consiliere conducerii institutiei publie, pentru buna administrare a veniturilor si cheltuielilor, cu scopul de a perfectiona activitatile entitatii respective.


Functia de sef al compartimentului de audit public intern va fi ocupata in urma depunerii de catre candidati a urmatoarelor documente:

- curriculum vitae;
- minimum doua scrisori de recomandare de la persoane cu experienta in domeniul auditului intern;
- o lucrare de concepte privind organizarea si exercitarea auditului intern la entitate publica;
- o declaratie privind respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr. 672/2002, referitoare la incompatibilitatile auditorilor interni;

Avizarea candidatilor se face in termen de 10 zile lucratoare de la data depunerii documentelor, prin analizarea acestora si prin consultari directe.

Procedura de avizare a sefilor compartimentelor de audit public intern din cadrul entitatilor publice se realizeaza prin analiza documentatiilor depuse si organizarea unui interviu, care este stabilit cu cel putin doua zile lucratoare inainte de data termenului-limita de avizare.

Membrii comisiei de avizare acorda note de la 1 la 10 si stabilesc calificativul final, astfel:
- slab, pentru medii sub 7;

- bine, pentru medii cuprinse intre 7 si 9;
- foarte bine, pentru medii peste 9.

Avizul este favorabil pentru calificativele bine si foarte bine si nefavorabil in cazul in care se obtine calificativul slab si se transmite persoanei solicitante sau conducerii entitatii publice, dupa caz, in termen de dou? zile de la data sustinerii interviului.

Numirea sefului compartimentului de audit public intern se face de catre conducatorul entitatii publice respective conform  cu prevederile legale referitoare la organizarea si desfasurarea concursurilor/examenelor pentru ocuparea acestei functii.

Procedura de numire a sefului compartimentului de audit public intern este reglementata de HG nr.1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activitatii de audit public intern.

... mai multe detalii aici >>

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit