Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

FISA POStULUI pentru DIRECtOR ADMINIStRAtIV

de Cristian Tanase 13 Iul. 2015 3588

FISA POStULUI pentru DIRECtOR ADMINIStRAtIV
Agentia Nationala a Functionarilor Publici a efectuat in acest an o serie de controale cu tema specifica la institutii si autoritati publice, principala neregula constatata fiind lipsa fiselor de post actualizate si a fiselor de evaluare a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici.


Fisa postului este obligatorie pentru orice institutie publica si reprezinta documentul care stabileste caracteristicile postului, de la obiective, la sarcinile si responsabilitatile fiecarui angajat.   

Va prezentam in continuare un model de FISA POSTULUI pentru DIRECTOR ADMINISTRATIV LOGISTICA



Director Administrativ Logistica

I.    Identificarea postului

1.   Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Sef departament logistica

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]


3.   Pozitia in COR / Cod: 132442

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Administartiv - Logistica

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului: Executie

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului general

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

Scopul general al postului este coordonarea si supervizarea activitatii de logistica si administrare in zona de lucru.
1.    
 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

        sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
        sa nu aiba antecedente penale
        sa fie apt din punct de vedere medical


3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

        este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
        este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;


Atributii

•    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
•    sa contribuie la corelarea si ajustarea stocului din depozite, din punct de vedere cantitativ si calitativ, in functie de suplimentarile / diminuarile comenzilor
•    sa asigure solutionarea situatiilor de exceptie in activitatea logistica
•    sa asigure eficientizarea capacitatilor de transport
•    sa se asigure ca urmareste realizarea bugetului si verifica activitatea de livrare.
•    sa se asigure ca in activitate coordoneaza si controleaza fiecare depozit din zona
•    sa se asigure ca verifica listele de parcurs si facturile semnate si stampilate de client
•    sa se asigure ca verifica, prin sondaj, documentele operate: bonurile de consum, procesele-verbale, avizele etc
•    sa se asigure ca organizeaza lunar inventarul stocului in depozitul resedinta de zona
•    sa se asigure ca elaboreaza lunar rapoarte de activitate pe care le transmite Directorului General Logistica – Administrativ
•    sa se asigure ca stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
•    sa se asigure ca verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane
•    sa se asigure ca organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
•    sa se asigure ca raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru
•    sa se asigure ca raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate
•    sa completeze certificatele de garantie aferente marfii pregatite pentru livrare
•    sa preia activitati referitoare la: rezolvarea problemelor operative de logistica (comenzi, distributie, transport) cu distribuitorii, asigurand satisfacerea adecvata si la timp a comenzilor clientilor, procesare comenzi marfa si activitati legate de programarea si efectuarea transportului produselor catre clientii companiei
•    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.


Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit