Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ghidul delegarii/detasarii pentru angajatii bugetari

de Marius Matei 02 Iun. 2014 3254 1

Ghidul delegarii/detasarii pentru angajatii bugetari
Salariatii autoritatilor si institutiilor publice, indiferent de modul de finantare, beneficiaza de mai multe drepturi pe perioada delegarii si detasarii in interesul serviciului, in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii.


Astfel, conform anexei la H.G. nr. 1.860/2006 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegariisi detasarii in alta localitate si H.G. nr. 518/1995 pentru personalul roman trimis in strainatate, salariatii bugetari au urmatoarele drepturi:

- indemnizatie zilnica de delegare sau detasare de 13 lei, indiferent de functia publica ocupata, in cazul salariatilor detasati intr-o localitate situata la o distanta mai mare de 5 kilometri fata de localitatea in care isi are locul permanent de munca;

- in cazul in care delegarea are o durata de o singura zi, precum si pentru ultima zi, in cazul delegarii de mai multe zile, indemnizatia se acorda numai daca durata delegarii este de cel putin 12 ore;

- salariatul trimis in delegare intr-o localitate situata la distanta mai mare de 5 km de localitatea in care isi are locul permanent de munca si in care nu se poate inapoia la sfarsitul zilei de munca, are dreptul la decontarea cheltuielilor de cazare efectuate, pe baza documentelor justificative;

Decontarea cheltuielilor de transport in cazul salariatului delegat in localitati situate la distante mai mari de 5 kilometri de localitatea in care are locul permanent de munca:

a) cu avionul, pe orice distanta, clasa economica;
b) cu orice fel de tren, dupa tariful clasei a II-a, pe distante de pana la 300 km, si dupa tariful clasei I, pe distante mai mari de 300 km;
c) cu navele de calatori, dupa tariful clasei I;

d) cu mijloace de transport auto si transport in comun, dupa tarifele stabilite pentru aceste mijloace;
e) cu mijloace de transport auto ale unitatilor, daca acestea au asemenea posibilitati, cu incadrarea in consumurile lunare de combustibil, stabilite potrivit legii;
f ) cu autoturismul proprietate personala - doar cu aprobarea prealabila a ordonatorului de credite;


Salariatii autoritatilor si Institutiilor Publice trimisi in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, au dreptul la diurna (cheltuieli de hrana, uzuale, transport, indemnizatia zilnica in valuta). Conform H.H. nr.518/1995, diurna in valuta se diferentiaza pe doua categorii si se acorda la nivelul prevazut pentru fiecare tara in parte.

Atentie! In cazul personalului care are locul de munca in alta localitate decat aceea in care isi are domiciliul, acesta NU beneficiaza de indemnizatie si de cheltuieli de cazare in perioada in care este trimis in delegare in localitatea de domiciliu.

Autor: Marius Matei



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

1 comentarii
mihai 06-Iun-2014 10:43:32
Doresc sa stiu in cazul unei restructurari , la cat timinstitutia are voie sa faca angajari?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "7 modele de Contracte si Formulare actualizate conform GDPR 2019"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016