Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Managementul si dezvoltarea carierei functionarilor publici

de Cristian Tanase 10 Nov. 2014 1095

Managementul si dezvoltarea carierei functionarilor publici
Managementul carierei functionarilor publici si intrumentele de planificare privind dezvoltarea carierei in functia publica sunt reglementate de HG 611/2008, actualizata, pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici.


Conform legislatiei in vigoare, managementul carierei in functia publica poate fi asigurat de:

- Agentia Nationala a Functionarilor Publici, prin elaborarea cadrului legal, a politicilor si a instrumentelor necesare planificarii, organizarii si dezvoltarii carierei in functia publica si prin controlul implementarii acestora, in conditiile legii;

- Autoritatile si institutiile publice, prin elaborarea politicilor si instrumentelor interne de gestiune si planificare a resurselor umane, aplicarea principiilor egalitatii de sanse, motivarii si transparentei;

- Functionarul public, prin imbunatatirea performantelor profesionale si a perfectionarii continue in vederea dezvoltarii profesionale individuale;

In cazul dezvoltarii carierei in functia publica veti tine cont de urmatoarele instrumente de planificare:

1) planul de ocupare a functiilor publice, elaborat si aprobat in conditiile legii;
2) instrumentele interne de gestiune si planificare a resurselor umane din cadrul autoritatilor sau institutiilor publice;
3) planurile de formare profesionala a functionarilor publici;


Dezvoltarea carierei are la baza trei obiective:

- satisfacerea nevoilor de resurse umane ale institutiei publice
- asigurarea pregatirii si dezvoltarii necesare functionarilor publici pentru a le permite sa faca fata oricarui nivel de responsabilitate, cu conditia ca acestia sa aiba potentialul sau capacitatea de a-l atinge
- indrumarea si sustinerea functionarilor publici competitivi pentru atingerea obiectivelor personale in functie de potentialul, nevoile si aspiratiile acestora, contributia lor in cadrul institutiei publice;

Sursa: Conta.ro

Autor: Cristian Tanase



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
Control si preventie in unitatile bugetare

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "Control si preventie in unitatile bugetare"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit