Sunt de acord cu politica de cookie

Model fisa postului pentru Manager

de Ioana Stoica 26 Aug. 2014 32576

Model fisa postului pentru Manager
Lipsa fiselor de post actualizate si a fiselor de evaluare a performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici reprezinta principala neregula constatata Agentia Nationala a Functionarilor Publici, dupa seria de controale efectuate la sediile Institutiilor Publice.


Pentru a elimina riscul oricaror nereguli si pentru a fi protejat in fata oricarui control, va prezentam in fiecare zi cate un model de fisa de post, pentru fiecare dintre categoriile de munca din sectorul public.

Model fisa postului pentru Manager


Identificarea postului

Numele si prenumele titularului: .....................

Denumirea postului:
Manager
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

Pozitia in COR / Cod: 112029
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

Departamentul / locatia: Management
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

Nivelul postului
Conducere / coordonare

Relatiile:
Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
se subordoneaza: Directorului Departamentului
are in subordine: Membrii echipei care implementeaza proiectul
Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu managerii sau sefii din celelalte departamente implicate in diverse faze ale implementarii proiectului
Reprezentare (colaborare, consultanta): Cu clientii, furnizorii si beneficiarii proiectului
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


Descrierea postului

Scopul general al postului
Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor firmei, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la cele mai inalte standarde de calitate.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

Obiectivele postului
Asigurarea comunicarii cu partenerii si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul firmei si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor.
Administrarea bugetului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor de dezvoltare ale firmei.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]

Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Coordoneaza activitatile din cadrul firmei, supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii.
Pregateste bugetul si cash-flow-ul firmei pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
Asigura circulatia informatiei
Asigura rezolvarea problemelor aparute
Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele anterioare si stabileste buget pentru fiecare activitate in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului Financiar.
Verifica gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.
Evalueaza impactul activitatii
Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
Motiveaza echipa de proiect prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi.
Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]

Descrierea responsabilitatilor postului
Privind relatiile interpersonale / comunicarea
Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor.
Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate.
Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii.
Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului.
Fata de echipamentul din dotare
Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotare (softuri, internet, PC, copiator etc.).
Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a aparaturii de catre intreg personalul din subordine.
Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are in folosinta.
In raport cu obiectivele postului
Raspunde de gestionarea resurselor umane si materiale
Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte.
Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari.
Acorda sprijin in evaluarea performantelor membrilor echipei pe care o conduce.
Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii.
Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre toti membrii echipei.
Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine.
Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii.
Raspunde de ... vezi continuarea aici >>

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

Conditiile postului de munca
Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.

Conditiile materiale

Gradul de autonomie
... vezi continuarea aici >>

Delegare

Perioada de evaluare a performantelor

... vezi continuarea aici >>

[Se stabileste in functie de sistemul de evaluare din fiecare firma.]

 Specificatiile postului

Nivelul de studii
 Studii superioare, de preferat in domeniul de activitate al firmei.

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

Calificarea necesara
Cursuri de specializare postuniversitare de management.
Cunostinte limbi straine: engleza, nivel avansat si eventual o alta limba de circulatie internationala (franceza, germana).
Operare PC: Word, Excel, alte programe – in functie de proiect.

[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte calificari / specializari.]

Competentele postului (pachet de competente)
capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
capacitate de previziune a evenimentelor;
abilitati de negociere;
capacitate de a stabili ... vezi continuarea aici >>


... vezi continuarea aici >>





Autor: Ioana Stoica



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 4.17 din 9 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
Abonare newsletter

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "7 Modele de Fise de Post pentru Institutiile Publice - actualizate in 2020"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016