Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ordinul privind Registrul public pentru evidenta salariatilor bugetari, publicat in Monitorul Oficial. Ce modificari aduce

de Ana Tudor 14 Dec. 2016 1991

Ordinul privind Registrul public pentru evidenta salariatilor bugetari, publicat in Monitorul Oficial. Ce modificari aduce
Ordinul ministrului muncii, familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice privind procedura de transmitere a datelor in registrul public a fost publicat in Monitorul oficial al Romaniei nr.991/8.12.2016.


Acest ordin era necesar pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 7^1 din Legea-cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si a celor prevazute de art. III alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr.877/2016 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor si pentru aplicarea unitara a unor dispozitii legale.


Prevederile prezentului ordin se aplica institutiilor/autoritatilor publice care au personal platit din fonduri publice, personal care exercita o functie in baza unui contract individual de munca si/sau de serviciu, a unui act administrativ de numire ori a unui altfel de act emis in conditiile legii.


Astfel, incepand cu data intrarii in vigoare a acestui ordin, institutiile/autoritatile publice transmit datele cu privire la TOATE categoriile de personal platit din fonduri publice, potrivit prevederilor art. III alin. (1) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 877/2016, prin intermediul formularului M500.
 


Ce trebuie sa stie toate Institutiile Publice despre registrul public:



DATA TRANSMITERE:


Transmiterea datelor se realizeaza lunar, pana la data de 25 (inclusiv) a lunii urmatoare pentru luna anterioara, in conformitate cu procedura de transmitere a datelor in registrul public, prevazuta in anexa la prezentul ordin.


Prin exceptie de la regula anterior amintita, pentru luna NOIEMBRIE 2016, termenul pentru transmiterea datelor mentionate la alin. (1) al art.1 din ordin este de 10 zile de la data publicarii prezentului ordin in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.


CONDITII:


Institutiilor/Autoritatilor publice le revine obligatia de a depune formularul M500 prin mijloace electronice de transmitere la distanta, prin utilizarea serviciului de depunere a declaratiilor online, existent pe portalul e-guvernare.ro, la sectiunea „Acces rapid", subsectiunea „Depunere declaratii".


Atentie! Prin exceptie de la aceasta regula, INSTITUTIILE/AUTORITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR NU AU OBLIGATIA completarii si depunerii formularului M500, datele referitoare la personalul aferent fiind preluate din aplicatia EduSal.edu.ro. SUNT EXCLUSE de la obligatia completarii datelor si depunerii formularului M500, conform prevederilor prezentului ordin, exclusiv acele institutii/autoritati publice de invatamant preuniversitar, care completeaza in prezent informatiile de salarizare in baza de date EDUSAL.

Autor: Ana Tudor



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 2 voturi
Newsletter zilnic GRATUIT
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII
GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat

Va oferim Cadou - Raportul Special Gratuit "GDPR in Institutiile Publice - Ghid detaliat"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016